باکس‌آفیس هفتگی: سومین هفته صدرنشینی یونیورسال اینبار Good Boys

18 August 2019 - 23:12

استودیو یونیورسال این هفته با کمدی Good Boys مناسب رده سنی R، صدرنشین شده و فراتر از انتظارات ظاهر شده است. این استودیو، رده دوم جدول را با Hobbs & Shaw از آن خود کرده درحالیکه پنج فیلم جدید اکران گسترده‌ای داشته‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گرچه، جز Good Boys، چهار فیلم جدید دیگر اکران شده‌اند، از جمله Blinded by the Light برادران وارنر که جزو ۱۰ فیلم برتر قرار گرفته اما Where’d You Go, Bernadette محصول UAR موفق نبوده است.

فیلم Good Boys با ۲۱ میلیون دلار، صدرنشین گیشه این هفته شده، هرچند نتوانسته نظر منتقدین را جلب کند اما مخاطبین راضی بودند و امتیاز ۸۹ درصد راتن تومیتوز و +B سینمااسکور را دریافت کرد. مخاطبین فیلم در روز افتتاحیه ۵۲ درصد مرد و ۵۹ درصد ۲۵ سال و بالاتر داشتند. عملکرد فیلم با بودجه ۲۰ میلیون دلاری‌اس بسیار نزدیک به افتتاحیه ۲۰.۵ میلیون دلاری استودیو برای بلاک‌باسترها در آوریل گذشته است که فروش داخلی ۶۰ میلیون دلاری داشتند.

در سال‌ دنباله‌ها، اقتباس‌ها و بازسازی‌ها، Good Boys در کنار The Curse of La LIorona و Us، سومین فیلم اورجینال سال ۲۰۱۹ است که صدرنشین می‌شود. عملکرد فیلم‌ها باعث شده یونیورسال دومین استودیویی باشد که امسال یک میلیارد دلار فروش داخلی داشته است.

در بازار بین‌المللی، Good Boys در ۱۳ بازار اکران شده و ۲.۱ میلیون دلار فروخته که یک میلیون دلار مربوط به افتتاحیه بریتانیا است. این فیلم هفته آینده در فرانسه، آلمان، اسپانیا و اتریش اکران می‌شود و در ماه سپتامبر در ایتالیا و استرالیا و در ماه اکتبر در مکزیک اکران می‌گردد.

فیلم Hobbs & Shaw محصول یونیورسال، رده دوم را در اختیار دارد و این در حالی است که وارد هفته سوم اکرانش می‌شود و افت ۴۴ درصدی داشته و ۱۴.۱ میلیون دلار فروخته و مجموع فروش داخلی‌اش به ۱۳۳.۷ میلیون دلار رسیده است. این فیلم در بازار بین‌المللی ۴۵.۷ میلیون دلار دیگر فروخته و افتتاحیه ۱۵ میلیونی در کره جنوبی داشته است. این فیلم درکل به فروش خارجی ۳۰۳ میلیون دلار و فروش جهانی ۴۳۷ میلیون دلار دست یافته است.

لایو اکشن The Lion King (شیر شاه) محصول دیزنی با ۱۱.۹ میلیون دلار در رده سوم جدول فروش این هفته قرار گرفته و به فروش داخلی ۵۰۰ میلیون دلاری‌اش نزدیک می‌شود تا بعد از انیمیشن Finding Dory قرار گیرد و چهاردهمین فیلم پرفروش داخلی تاریخ شود.

شیر شاه در بازار بین‌المللی توانسته ۳۳.۸ میلیون دیگر بفروشد و مجموع فروش بین‌المللی‌اش به ۹۳۹.۱ میلیون دلار رسیده و ۱.۴۳۵ میلیارد دلار فروش کل این فیلم است. لذا این فیلم نُهمین فیلم تاریخ سینما شده و بالاتر از Avengers: Age of Ultron قرار گرفته است.

فیلم‌های هفته آینده:

هفته آینده شاهد اکران فیلم Ready or Not محصول Fox Searchlight در روط چهارشنبه به دنبال اکران Angel Has Fallen محصول لاینزگیت و Overcomer محصول سونی در روز جمعه خواهیم بود.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش هفتگی را در قسمت زیر مشاهده کنید:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.