وارنر بروز حقوق فیلم Western Stars را بدست آورد

19 August 2019 - 15:30
استودیو برادران وارنر حقوق فیلم Western Stars به کارگردانی بروس اسپرینگستین (Bruce Springsteen) که اقتباسی از آلبوم Western Stars است را قبل از اکران آن در نمایشگاه فیلم تورنتو به دست آورد و قرار است این فیلم اواخر پاییز امسال اکران شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این آلبوم که در ماه ژوئن منتشر شد  نقدهای مثبتی را از از منتقدین در زمینه‌هایی از جمله صدا و شخصیت‌ها و داستانهایی با مضامین عشق، از دست دادن، تنهایی، خانواده و گذرغیر قابل اجتناب زمان  دریافت کردو تبدیل به آلبوم شماره ۲ بیلبورد شد. این مستند از اسپینگستون ۱۳ آهنگ ااین آلبوم را که به همراه ارکستر اجرا شده است دنبال می‌کند.

کامرون بیلی (Cameron Bailey) کارگردان هنری TIFF اخیراً به IndieWire گفت:

این اولین تجربه کارگردانی بروس در این جشنواره خواهد بود و من فکر می‌کنم او یک آینده بسیار روشن دارد. این یک اجرای بزرگ است اما چارچوب‌هایی برای خودش داشت. چیزی که بسیار مرا جذب خودش کرد این بود که این اجرا بسیار حالت فیلمی داشت. این آلبوم و این فیلم هر دو در مورد ستاره‌ی Western Stars است که به زندگی ستاره فیلم و تصمیماتی که گرفته است نگاه می کند. تمامی آهنگ ها از داستان و شکل شخصیت ها می گوید. در میان آهنگ‌ها شما بروس را می بینید که خیلی از این شخصیتی که خودش خلق کرده صحبت می کند، داستانی که او برای این شخصیت نوشته است و اینکه چگونه این کاراکتر را تا زمانی که بزرگ می‌شود به زندگی آورده تمامی مسائلی که در آلبوم گفته شده، در مستند نیز هست.

این داکیومنتری باعث همکاری مجدد اسپرینگستین و کارگردان تامی زیمی (Thom Zimmy) است که این دو اخیراً در داکیومنتری The Promise: The Making of Darkness on the Edge of Town و نسخه‌ی فیلمی Springsteen on Braodway که برای آن نامزد جایزه‌ی امی شد، کار کرده‌اند.

توبی امریچ (Toby Emmeric) رئیس استودیو برادران وارنر در بیانیه ای گفت:

بروس در هوای فوق‌العاده‌ی هنرمندانی زندگی می کند که مسیرهای جدید و مهمی را در حرفه خود دنبال می کنند. با فیلم Western Stars  بروس دوباره در حال جابجایی است و ما این بار او را در یک سفر سینمایی احساسی و درونگرا همراهی می کنیم. به عنوان یکی از طرفداران او در ۴۰ سال گذشته نمی توانم بیشتر از این خوشحال باشم.

تاریخ اکران قطعی برای این مستند هنوز مشخص نیست اما انتظار می رود که اواخر امسال به روی پرده سینما بیاید. گفتنی است این استودیو اکنون فیلم Blinded by the Light را به اکران در آورده است.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.