جیسون بلام به انتشار The Hunt در آینده امید دارد

19 August 2019 - 15:00

پس از تیراندازی‌های گسترده و ترسناک در آمریکا، بحث و گفت‌وگوهای زیادی پیرامون فیلم هیجانی The Hunt شکل گرفت؛ به طوری که Universal اکران این فیلم را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورد. با این حال، جیسون بلام (Jason Blum)، تهیه‌کننده‌ی فیلم، همچنان امیدوار است تا فیلم در سینماها اکران شود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مغز متفکر پشت این اثر کم هزینه‌ی شرکت Blumhouse Productions در مصاحبه‌ای با Vulture، درباره‌ی لغو اکران فیلم و درس‌های زیادی که از این تصمیم گرفته است. صحبت کرد.

بلام گفت:

اگر انتخابی برای ساخت مجدد این فیلم داشتم، باز هم جواب مثبت می‌دادم. ما قطعاً در بخش بازاریابی اشتباهاتی داشتیم و در طول راه نیز مرتکب اشتباهاتی شده‌ایم. بنابراین چیزهای زیادی یاد گرفتم. چنین مسائلی ممکن است باعث شود تا دیدگاهم درباره‌ی زمان انتشار فیلم‌ها و نحوه‌ی مشاوره درباره‌ی بازاریابی آن‌ها تغییر پیدا کند. ولی اینکه آیا باعث می‌شوند تا دیدگاهم راجع به ساخت فیلم‌ها تغییر کند؟ خیر.

وقتی پرسیده شد که آیا احتمالی در مورد اکران فیلم در زمانی دیگر وجود دارد، بلام گفت قطعاً شانسی برای اکران آن در آینده وجود خواهد داشت و به آن امید دارد.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.