بازیگران جدیدی به اقتباس Mortal Kombat پیوستند

19 August 2019 - 14:30

به دنبال خبر امروز صبح مبنی بر پیوستن لودی لین (Ludi Lin) در نقش لیو کانگ، سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام کرد، سه بازیگر دیگر به فیلم Mortal Kombat محصول نیو لاین پیوسته‌اند. مکاد بروکس (Mehcad Brooks) در نقش جکسون جاکس بریگز، افسر سایبری نیروهای ویژه؛ سیسی استرینگر (Sisi Stringer) در نقش میلینا، کلون شیطانی کیتانا و تادانوبو آسانو (Tadanobu Asano) در نقش ریدن، خدای فناناپذیر رعد و برق، ایفای نقش می‌کنند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

آن‌ها به جو تسلیم (Joe Taslim) در نقش ساب-زیرو پیوسته‌اند. این فیلم اواخر امسال به کارگردانی سیمون مک‌کواید (Simon McQuoid) از روی فیلم‌نامه گرگ روسو (Greg Russo) در استرالیا فیلم‌برداری می‌شود.

اولین فیلم مورتال کمبت سال ۱۹۹۵ راهی سینما شد و گرچه به موفقیت در گیشه رسید اما نتوانست نظر منتقدین را جلب کند و بکار بردن درست بازی در فیلم مختص ۱۳ سال به بالا ناامید کننده بود. با اینکه این بازی خونین، کشنده و اکشن است، فیلم آن محدود بود و مسائل بدون خون و خونریزی را به تصویر کشیده بود. فیلم Mortal Kombat: Annihilation در سال ۱۹۹۷ با وجود تغییر کارگردان، نویسنده و بازیگران یکی از دنباله‌های افتضاح بود که کمتر خشن بود و هیچ جذابیتی نداشت.

فیلم جدید مورتال کمبت درباره قهرمان مردی است که وارد تورنمنت درون بعدی می‌شود و به پتانسیل واقعی خود پی می‌برد. جیمز وان و Atomic Monster این فیلم را به همراه تاد گارنر (Todd Garner) می‌سازند. لری کسانوف (Larry Kasanoff)، ای. بنت والش (E. Bennett Walsh)، مایکل کلیر (Michael Clear) و شان رابینز (Sean Robins) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

این فیلم ۵ مارس ۲۰۲۱ همزمان با اقتباس جدید سونی از اسباب‌بازی کلاسیک Mattel و فرنچایز کارتونی Masters of the Universe و فیلم بدون عنوان یونیورسال پیکچرز ایونت فیلم اکران می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.