کوین اسمیت مجموعه‌ی دنباله‌ی هی-من و اربابان عالم را تهیه خواهد کرد

19 August 2019 - 17:00

در سال ۱۹۸۲ سریال انیمیشنی He-Man and the Masters of the Universe بر اساس اکشن فیگورهای کمپانی Mattel ساخته و پخش شد. وقتی در سال ۱۹۸۸ به پایان رسید، هیچگاه پایانی حقیقی بر این مجموعه وجود نداشت. اما به لطف Netflix، اربابان عالم بازگشتی به سبک و سیاق قدیمی خواهند داشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در Power-Con 2019 کوین اسمیت (Kevin Smith) فیلمساز، فاش کرد که تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر Masters of the Universe: Revelation خواهد بود. همچنین این مجموعه توسط سازندگان انیمه‌ی Castlevania، یعنی شرکت Powerhouse ساخته خواهد شد. به گفته‌ی اسمیت، این مجموعه دنباله‌ای مستقیم از فیلم Masters of the Universe خواهد بود.

خلاصه‌ی داستان که به طور رسمی توسط Netflix منتشر شد به این شکل است:

بازگشتی ریشه‌ای به ایترنیا خواهد بود. Revelation یک دنباله‌ی مستقیم از اربابان عالم دوره‌ی کلاسیک است که شخصیت‌های مورد علاقه‌ی طرفداران هی-من، ارکو، کرینجر و من-اَت-آرمز در آن حضور خواهند داشت. داستان درباره‌ی محافظان قلعه‌ی Grayskull و قهرمانان جنگجویمان علیه اسکلتور، ایول-لین، بیست من و لژیون پست درون snake mountain است.

اما پس از یک نبرد نهایی و وحشیانه، ایترنیا برای همیشه دچار گسیختگی خواهد شد. حال این وظیفه‌ی تیلا است تا در رقابتی با زمان برای جلوگیری از به پایان رسیدن دنیا، راز گم‌شدن شمشیر قدرت را کشف کند. ماجراجویی او در آخر منجر به بر ملا شدن اسرار Grayskull خواهد شد. این حماسه‌ای از هی-من و اربابان عالم است که طرفداران برای ۳۵ سال منتظر دیدنش بودند.

Netflix تاریخ انتشار دقیقی برای Masters of the Universe: Revelation اعلام نکرد اما اولین پوستر از این مجموعه منتشر شد که در پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.