دن استیونز به جمع بازیگران Eurovision پیوست

20 August 2019 - 10:00

ستاره‌ی فیلم Beauty And The Beast و سریال Legion، دن استیونز (Dan Stevens) به ویل فرل (Will Ferrell)، ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) و پیرس برازنان (Pierce Brosnan) در کمدی Netflix با نام Eurovision پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این فیلم که توسط کارگردان فیلم Wedding Crashers، دیوید دابکین (David Dobkin) کارگردانی می‌شود، درباره‌ی رقابت خوانندگی معروفی اروپا است و درحال حاضر در انگلستان و ایسلند دردست تولید است. استیونز نقش Alexander Lemtov، یک شرکت‌کننده‌ی روس را ایفا می‌کند. فرل و مک‌آدامز نقش موزیسین‌های ایسلندی، Lars Erickssong و Sigrit Ericksdottir را به همراه برازنان در نقش Erick Erickssong، پدر Lars و جذاب‌ترین مرد ایسلند، ایفا می‌کنند.

فرل به همراه اندرو استیل (Andrew Steele) فیلمنامه‌ی فیلم را نوشته‌اند و در کنار جسیکا الباوم (Jessica Elbaum) و کریس هنچی (Chris Henchy) برای Gary Sanchez Productions آن را تهیه خواهند کرد. تهیه‌کنندگی اجرایی این اثر به عهده‌ی آدام مک‌کای (Adam McKay) است.

فینال شصت و چهارمین دوره‌ی این رقابت، ماه مه در تل‌آویو اسرائیل برگذار شد؛ جایی که هلند با ترانه‌ی Arcade، اجراشده توسط دانکن لورنس (Duncan Laurence)، پیروز شد. اولین دوره‌ی آن، سال ۱۹۵۶ در سوئیس با شرکت هفت کشور از اروپای غربی صورت پذیرفت.

امسال ۴۱ کشور در این رقابت شرکت کردند و پخش تلویزیونی آن، اکنون در بین رویدادهای بزرگ طبقه‌بندی می‌شود. آخرین دوره‌ی آن ۱۸۲ میلیون بیننده در سراسر جهان داشت. در بین شرکت‌کننده‌های سابق این رویداد می‌توان نام‌هایی همچون گروه ABBA با پیروزی در سال ۲۹۷۴ برای سوئد و سلین دیون (Céline Dion) با پیروزی در سال ۱۹۸۸ برای سوئیس را مشاهده کرد.

استیونز، برای نقش‌آفرینی در سریال معروف شبکه‌ی ITV یعنی Downton Abbey شناخته می‌شود. او در کنار ناتالی پورتمن (Natalie Portman) در درام علمی تخیلی Lucy In The Sky و در فیلم‌های Call Of The Wild و Rental و Blithe Spirit حضور خواهد داشت.

منبع: deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.