پیوستن سه بازیگر جدید به فیلم کمدی مهیج Pixie

20 August 2019 - 09:30

اولیویا کوک (Olivia Cooke) بازیگر فیلم Ready Player One «بازیکن شماره یک آماده»، بن هاردی (Ben Hardy) بازیگر فیلم Bohemian Rhapsody «حماسه کولی» و دریل مک‌کورمک (Daryl McCormack) بازیگر سریال Vikings «وایکینگ‌ها» به فیلم کمدی مهیج Pixie «پیکسی» پیوستند. در این فیلم به کارگردانی بارنبی تامپسون (Barnaby Thompson) نامزد اسکار بازیگران دیگری از جمله کولم مینی (Colm Meaney)، دیلن موران (Dylan Moran) و الک بالدوین (Alec Baldwin) هم حضور دارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم داستان پیکسی (با بازی کوک) را دنبال می‌کند که می‌خواهد با ترتیب دادن یک سرقت بزرگ انتقام مرگ مادرش را بگیرد، اما نقشه‌های او نقش بر آب شده و همراه دو مرد جوان (با بازی هاردی و مک‌کورمک) فراری می‌شود. حالا او باید با استفاده از هوش و ذکاوتش زندگی جدیدی برای خودش دست و پا کند.

تامپسون که برای ساخت فیلم کوتاه Dear Rosie نامزد اسکار شد، تهیه این فیلم را همراه با جیمز کلیتون برعهده دارد. تامپسون قبلا هم فیلم‌های Spiceworld «اسپایس‌ورلد»، Wayne’s World 1&2 «دنیای وین ۱ و ۲» و An Ideal Husband «یک شوهر ایده‌آل» را تهیه کرده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.