تریلر The Morning Show منتشر شد

20 August 2019 - 10:30

اولین تریلر از سریال The Morning Show، ساخته‌ی شبکه‌ی Apple منتشر شد و برخلاف تیزری که هفته‌ی گذشته منتشر شد، می‌دانیم که داستان سریال ایده‌ی خشنی دارد که شامل اتهامات، دودلی و تلاش برای درآوردن قدرت از چنگال آن‌هایی که در دستش دارند است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال، تا به الان برای دو فصل و ۲۰ قسمت سفارش داده‌شده است. مایکل النبرگ (Michael Ellenberg) و کری ارین (Kerry Ehrin) به ترتیب خالق و نویسنده‌ی آن هستند.

ستارگانی همچون استیو کارل (Steve Carell)، جنیفر انیستون (Jennifer Aniston)، ریس ویترسپون (Reese Witherspoon)، بیلی کروداپ (Billy Crudup)، گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw)، نستر کاربونل (Nestor Carbonell)، مارک دوپلاس (Mark Duplass) در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

این سریال اولین بازگشت کارل به تلویزیون، پس از پخش فصل هفتم سریال The Office است. همچنین انیستون برای اولین بار پس از ۱۵ سال و نقش‌آفرینی در سریال طنز و معروف شبکه‌ی NBC یعنی Friends به تلویزیون باز خواهد گشت؛ در طی این مدت او تصمیم گرفته بود تا تمرکزش را بر روی سینما بگذارد. ویترسپون در گذشته نقش‌آفرینی‌های کوچکی در تلویزیون داشته است (از جمله Friends)، اما اخیرا با درخشش در سریال  Big Little Lies که تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن نیز بود، در تلویزیون حضور داشت.

The Morning Show پاییز امسال از Apple TV Plus پخش خواهد شد.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.