از ابر قهرمانی تا تبهکاری: استفن امل نقش اول سریال Heels شد

19 August 2019 - 23:30

از ابر قهرمان تا تبهکار. ستاره سریال Arrow، استفن امل (Stephen Amell) با اتمام این سریال در فصل ۱۰ قسمتی هشت، نقش اصلی سریال دیگری را برای خود رزرو کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

امل برای بازی در سریال Heels، درام بلندی که دنیای کشتی‌گیر حرفه‌ای مستقلی را نشان می‌دهد، قرارداد امضا کرده و به این سریال ۸ قسمتی Starz چشم دوخته است. با روی کار آمدن او، سریال چراغ سبز گرفته و در قالب ۸ قسمت ساخته می‌شود.

مایکل والدرون (Michael Waldron) این سریال را می‌نویسد و مایک او مالی (Mike O’Malley) شورانر سریال است. سریال Heels درباره مردان و زنانی است که به دنبال رویاهایشان در دنیای شهر کوچکی هستند. در حالیکه جامعه گرجستان به تصویر کشیده می‌شود، دو برادر را در خانواده کشتی‌ دوست می‌بینیم که امل یکی از این برادران است که برای بدست آوردن میراث پدری‌شان مبارزه می‌کنند. در رینگ، یکی باید آدم خوبه باشد و دیگری آدم بده (که امل است). اما در دنیای واقعی، این شخصیت‌ها سخت پیدا می‌شوند.

در میدان مبارزه، جک اسپید با بازی امل، تبهکار کاریزمایی از انجمن کشتی دافی (DWA) است. در دنیای واقعی، او فرد سخت کوش، شوهر و پدری است که سعی دارد خرج زندگی‌اش را درآورد و با مبارزه به رویاهای غیر ممکن دست یابد. او ذهن یک هنرمند را در بدن یک مبارز پرورش داده و استیو جابزی است که دنبال کمال است. او می‌گوید هر کاری می‌کند تا امپراتوری DWA را بسازد. آیا ازدواج یا رابطه‌اش با برادرش را برای این مهم به خطر می‌اندازد؟

سریال Heels اوایل سال ۲۰۱۷ توسط پارامونت تلویژن برای تولید در استودیو Starz در نظر گرفته و سریعا هشت قسمت از آن سفارش داده شد. بعدا استارز استودیو اصلی شناخته شد و لاینزگیت تی‌وی برای تولید آن همکاری می‌کند.

لاینزگیت تی‌وی با همکاری پارامونت تی‌وی این سریال را می‌سازد. همراه با والدرون و اومالی، جولی یورن (Julie Yorn)، کریس دانلی (Chris Donnelly) و پاتریک والمسلی (Patrick Walmsley) تهیه‌کنندگان فیلم هستند. این بازگشت اومالی به استارز است. او سازنده و تهیه‌کننده اجرایی Survivor’s Remorse بوده که چهار فصل از آن از شبکه کابلی پخش شد.
امل در هفت سال گذشته بازیگر نقش اول سریال Arrow محصول شبکه CW بوده و به موفقیت سریال کمک شایانی کرد و در فرنچایز Arrowverse بازی کرد. او در سریال Legends of Tomorrow محصول DC و سریال فلش و سوپرگرل نیز بازی کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.