بن ویتلی نویسنده و کارگردان Generation Z شد

20 August 2019 - 13:30

به گزارش وبسایت خبری ددلاین کارگردان بن ویتلی (Ben Wheatley) کسی که Free Fire را کارگردانی کرد قرار است تا به سرزمین مردگان بپیوندد. این کارگردان سریال با تم زامبی  Generation Z را برای شبکه ۴ تلویزیون BBC  کارگردانی می کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه سینما پارس همراه باشید.

این سریال محدود ۶ قسمتی نشان می‌دهد که چگونه یک مشکل باعث تقسیم کشورهای بریتانیای کبیر می شود و این مورد منجر به برخاستن مردگان از گور و جشن گرفتن آن روی مغزهای زنده می‌شود. ویتلی جدای از کارگردانی، نویسنده فیلمنامه این سریال نیز است که ترکیبی از طنز ژئوپلیتیک و وحشت مستقیم خواهد بود.

ویثلی در مورد این پروژه خاطرنشان کرد:

من از این که با شبکه چهار و فورج (Forge) کار می‌کنم بسیار هیجان زده هستم. این اولین پروژه تلویزیونی من خواهد بود و من فکر می‌کنم بهترین دستیاران را دارم.

خلاصه داستان به این صورت است که آینده جوانان امروز با توجه به ظلم و ستم های بی پایان و قیمت‌های نجومی خانه و هزینه های دانشجویی و یک سیستم سیاسی ناکارآمد که به نظر می‌رسد قصد نابودی خود را دارد، تاریک به نظر می رسد. همچنین مالیات های بسیار زیاد از همه‌ی افراد گرفته  می‌شود.

Generation Z  توسط رئیس شبکه ۴ کارولین هالیک (Caroline Hollick) و ادیتور لی میسون (Lee Mason) شکل گرفت. این سریال در سال ۲۰۲۰ وارد مرحله تولید می شود توسط ویتلی، مارک پیبوس (Mark Pybus) و جورج فیبر (George Faber) تهیه کنندگی اجرایی می گردد.

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.