جی کی سیمونز به کریس پرت در علمی تخیلی Ghost Draft پیوست

20 August 2019 - 13:00

جی کی سیمونز (J.K. Simmons) قرار است تا به کریس پرت (Chris Pratt) در فیلم علمی تخیلی Ghost Draft از Skydance و Paramount (پارامونت) بپیوندد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشد.

ستاره‌ی GLOW بتی گیلپین (Betty Gilpin) نیز در حال مذاکره برای پیوستن به این پروژه است که هنوز با نام کاری پبشرفت خود را ادامه می‌دهد و در ماه سپتامبر قرار است در آتلانتا و ایسلند فیلمبرداری شود. کریس مک کی (Chris McKay) کسی که هدایت The Lego Batman Movie را بر عهده داشت، روی صندلی کارگردانی این پروژه هم خواهد نشست.

پیش نویس فیلمنامه به قلم زک دین (Zach Dean) و بیل داباگ (Bill Dubuque) نوشته شده است  و داستان آینده و زمانی که انسانها جنگ را در مقابل بیگانگان می‌‌بازند روایت می‌کند. دانشمندان برای گذر از این نبرد سربازان را از گذشته وارد جنگ می‌کنند! جزئیات شخصیت‌های داستان هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما می‌توان فهمید که سیمونز نقش پدر کریس پرت را خواهد داشت.

دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گولدبرگ (Dana Goldberg)، دان گرنگر (Don Granger)، جولز دالی (Jules Daly)، آدام کولبرنر (Adam Kolbrenner) و دیوید گویر (David Goyer) تهیه کنندگان فیلم هستند. راب کووان (Rob Cowan) نیز تهیه کننده‌ی اجرایی پروژه است. سامانتا نیسنبویم (Samantha Nisenboim) دستیار تهیه کننده است.

سیمونز برای ایفای نقش خوبش در درام Whiplash برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد و در چندین سریال دیگر هنرنمایی کرد. او در درام جاسوسی The Counterpart از Starz درخشید و همچنین در سریال Brockmire از IFC بازی کرد. این بازیگر قرار است در فیلم هیجان انگیز ۲۱ Bridges که به زودی اکران می‌شود، مقابل چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) بازی کند.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.