شروع ساخت فصل سوم سریال Killing Eve

20 August 2019 - 11:26

با توجه به موفقیت‌های فصل دوم سریال Killing Eve «کشتن ایو» و همچنین نقد‌های مثبتی که از طرف منتقدها دریافت کرده بود، شبکه BBC America رسما اعلام کرد که ساخت فصل جدید این سریال آغاز شده است. در این فصل دِیم هریت والتر (Dame Harriet Walter) و دنی ساپانی (Danny Sapani) به جمع بازیگران اضافه شده‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فصل دوم سریال Killing Eve با یک کلیف‌هنگر بسیار شوکه‌کننده پایان رسید. جایی که با خیانت کارولین به ایو و در نهایت درگیری ایو (با بازی Sandra Oh) و ویلانیل (با بازی Jodie Comer) که منجر به تیر خوردن ایو شد فصل به پایان رسید. در فصل بعدی سریال Killing Eve سوزان هثکوت (Suzanne Heathcote) جای امرالد فنل (Emerald Fennell) را به عنوان شورانر و نویسنده سریال می‌گیرد که این کار با سنت سریال که جایگزینی یک نویسنده زن در فصل‌های جدیدش است نیز مطابقت دارد.

این سریال محصول شبکه BBC America بر اساس رمانی از لوک جنینگز (Luke Jennings) ساخته شده و داستان دو زن را دنبال می‌کند؛ ایو که یک مامور امنیتی باهوش ولی کم‌حوصله است که کار پشت میزی او آرزوی او را برای جاسوس بودن را برآورده نمی‌کند. ویلانیل از طرف دیگر قاتلی خطرناک و باهوش است که برای به پایان رساندن ماموریت‌های خطرناکش به کار‌های زیادی دست می‌زند. سریال Killing Eve داستانی هیجان‌انگیز و اکشن-جاسوسی را روایت می‌کند. داستان تقابل دو زن باهوش با یکدیگر که عطش هرکدام برای کشتن دیگری باعث تعقیب و گریز‌های موش و گربه ماننِد دلهره‌آوری می‌شود.

فصل دوم سریال ۹ نامزدی امی از جمله بهترین سریال درام و بهترین بازیگر نقش اول زن هم برای Oh و هم برای Comer به دست آورد.

این سریال توسط کمپانی Sid Gentle Films تولید شده است. سالی وودوارد جنتل (Sally Woodward Gentle)، لی موریس (Lee Morris)، فیبی والر بریج (Phoebe Waller-Bridge)، جینا مینگاچی (Gina Mingacci)، جف ملوین (Jeff Melvoin)، دیمن توماس (Damon Thomas) و ساندرا اوه (Sandra Oh) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند. نیگ واتسون (Nige Watson) نیز تهیه‌کننده این سریال است.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.