آیا Captain Marvel یک داستان اصیل خواهد داشت؟ کوین فیج پاسخ می‌دهد

14 October 2016 - 12:55

فیلم‌هایی چون Iron Man «مرد آهنی» و Thor یا حتی Captain America: The First Avenger «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو» هرکدام داستان اصیل خود را داشتند و آغاز کار این قهرمانان را به نمایش گذاشتند اما با فیلم‌های فاز سوم، استودیوهای مارول دیگر از این معرفی اجتناب می‌کنند و شمارا به صورت مستقیم به میدان نبرد خیر و شر ابرقهرمانی می‌برند! حال سوالی که برای طرفداران ایجاد می‌شود این است که آیا فیلم Captain Marvel هم سرآغاز این قهرمان را نشان می‌دهد یا ما را در حالی به او معرفی می‌کند که قدرت‌های خود را دارد یا آن‌ها را کشف کرده است؟

دیگر می‌دانیم که دکتر استرینج در فیلم Doctor Strange چنین داستانی اصیل و ریشه‌ای خواهد داشت و حال با توجه به ایده‌پرداز و یکی از سران مجموعه مارول یعنی آقای کوین فیج Captain Marvel هم همین قاعده را پیش خواهد گرفت. مارول در دو شب گذشته رویداد بزرگی در سراسر آمریکا داشت که در آن ۱۵ دقیقه از فیلم Doctor Strange را در سینماهای آیمکس به نمایش گذاشت. خبرنگار و نویسنده سینمابلند در سینمایی بود که کارگردان فیلم آقای اسکات دریکسون و مدیر استودیوهای مارول کوین فیج در آن حضور داشت.

وقتی با فیج در مورد داستان‌های مربوط به ریشه ابرقهرمانان و کم‌رنگ شدن آن‌ها در فاز سوم فیلم‌های سینمایی صحبت شد او در پاسخ حرف جالبی در مورد فیلم Captain Marvel زد که قرار است در سال ۲۰۱۹ عرضه شود:

پلنگ سیاه مسلماً یک داستان آغازین برای این شخصیت نخواهد بود با توجه به اینکه او را در Civil War «جنگ داخلی» دیدیم. اما فیلم مستقل او شما را با ۹۹٪ از دنیایش که تاکنون ندیده‌اید آشنا می‌کند. و Captain Marvel هم قطعاً یک داستان آغازین است و از ابتدای کار این قهرمان شروع می‌کند.

۳a549a89589ac62e0f4acaabdf538eb75f48024a

در کامیک‌ها، کارول دنورز وقتی به کاپیتان مارول تبدیل می‌شود که در برابر یک دستگاه فضایی منفجره قرار می‌گیرد. این حادثه باعث تغییر هسته DNA او می‌شود و به او سرعت و قدرت بسیار بالا و قابلیت پرواز کردن را می‌دهد. این داستان اصیل این شخصیت در کامیک‌‌های دهه ۷۰ است اما با توجه به همه فیلم‌هایی که تاکنون دیده‌ایم، این داستان ممکن است کمی تغییر کند تا برای مدیوم سینمایی بهتر پاسخ‌گو باشد.

این صحبت اطلاعات زیادی در خود دارد! تاکنون نمی‌دانستیم که آیا فیلم چگونگی بدست آوردن قدرت‌های کارول دنورز را نشان خواهد داد یا خیر اما با توجه به اینکه سران این مجموعه بری لارسون را در نقش او انتخاب کردند، آن هم قبل از اینکه کارگردانی انتخاب شود (!)‌ باعث شد به این نتیجه برسیم که کاپیتان مارول در Avengers: Infinity War حضور دارد؛ اما حتی اگر این حضور میسر شود، شاید او را مانند بسیاری از فیلم‌های مارولی در پایان تیتراژ نهایی ببینیم یا حتی با شخصیت بدون قدرت کارول دنورز آشنا شویم که قدرت‌هایش را در فیلم ۲۰۱۹ بدست خواهد آورد.

نظر شما در این مورد چیست؟ با ما در میان بگذارید.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.