تریسی مورگان به جمع بازیگران فیلم Coming 2 America اضافه شد

20 August 2019 - 15:00

تریسی مورگان (Tracy Morgan) به ادی مورفی (Eddie Murphy) در دنباله‌ی کمدی محبوب سال ۱۹۸۸ شرکت Paramount با نام Coming 2 America پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

استودیو برای این پروژه که توسط کریگ بروور (Craig Brewer) کارگردانی خواهد شد مجموعه‌ای از استعدادهای جدید و قدیمی را گرد هم آورده است. درحالی که وسلی اسنایپس (Wesley Snipes)، لزلی جونز (Lesley Jones) و کیکی لین (KiKi Layne) درمیان بازیگران تازه‌ی این عنوان هستند، آرسنیو هال (Arsenio Hall)، جیمز ارل جونز (James Earl Jones) و شاری هدلی (Shari Headley) برای ایفای نقش‌های خود باز خواهند گشت.

فیلم نخست، داستان شاهزاده اکیم با بازی مورفی را دنبال می‌کرد. شاهزاده‌ای نه چندان شایسته از کشوری تخیلی در آفریقا با نام زاماندا که به محله‌ی کویینز می‌آید و در تلاش برای پیدا کردن همسری برای خود به صورت مخفی در مک‌دونالد شروع به کار می‌کند.

داستان فیلم جدید درباره‌ی اکیمی است که به پادشاه تبدیل‌شده، از وجود پسری خبردار می‌شود که هرگز از وجودش خبر نداشته است (بچه زرنگی خیابانی با نام لاول). حال او برای برآورده کردن آرزوی هنگام مرگ پدرش، به آمریکا بازمی‌گردد تا پسرش را برای تاج‌گذاری به عنوان شاهزاده‌ی جدید پیدا و آماده کند.

جونز نقش مادر پسر و مورگان نقش برادر جونز، کلاه‌برداری با نام ریم را ایفا می‌کند.

تولید این فیلم از اواخر این ماه آغاز و در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) اکران خواهد شد. مورفی در کنار کوین میشر (Kevin Misher) و کنیا بریس (Kenya Barris) این پروژه را تهیه خواهند کرد.

مورگان برای کارهایش در ۳۰ Rock و Saturday Night Live نامزد امی شده است. او در کمدی شبکه‌ی TBS با نام The Last O.G که اخیرا فصل دوم آن پخش شد نقش‌ آفرینی کرده است. این طنزپرداز که ماه گذشته میزبانی ESPYs 2019 بود، صداپیشه‌ی اسکوب در فیلم انیمیشنی Scooby-Doo شرکت برادران وارنر است. همچنین در انیمیشن پرستاره‌ی Netflix که اقتباسی از روی داستانی قدیمی نوشته‌ی Dr. Seuss با نام Green Eggs and Ham است، حضور خواهد داشت.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.