پیوستن بازیگر سریال Veep به کریس پرت در فیلم علمی تخیلی Ghost Draft

20 August 2019 - 23:30

سم ریچاردسون (Sam Richardson) که بیشتر برای بازی در نقش ریچارد اسپلت در سریال سیاسی Veep «ویپ» شناخته می‌شود به گروه بازیگران علمی تخیلی Ghost Draft پیوست. کریس مک‌کی (Chris McKay) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که کریس پرت (Chris Pratt) و ایوان استراهاوسکی (Yvonne Strahovski) بازیگران اصلی آن هستند. جی کی سیمونز (J.K. Simmons) و بتی گیلپین (Betty Gilpin) به تازگی به این فیلم اضافه شده بودند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم نوشته زک دین (Zach Dean) و بیل دوبوک (Bill Dubuque) داستان یک پدر را دنبال می‌کند که باید در آینده در جنگی شرکت کند که ممکن است سرنوشت بشریت به آن بستگی داشته باشد.

دیوید الیسون (David Ellison)، دینا گلدبرگ (Dana Goldberg)، دان گرنجر (Don Granger)، جولز دیلی (Jules Daly)، دیوید گویر (David Goyer) و راب کوان (Rob Cowan) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

ریچاردسون به تازگی در فصل پایانی Veep دیده شده که اپیزود آخرش ماه مه پخش شد. این سریال برنده هشت جایزه امی از جمله بهترین سریال کمدی سال شده است. ریچاردسون هم‌اکنون فیلم موفق Good Boys «پسران خوب» را در حال اکران دارد که افتتاحیه ۲۱ میلیون دلاری را تجربه کرد.

فیلم بعدی او اکشن کمدی Super Intelligence است که در آن همبازی ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) خواهد بود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.