انتشار اولین تصاویر از فیلم Motherless Brooklyn

21 August 2019 - 11:57

کمپانی برادران وارنر اولین تصاویر فیلم درام-جنایی جدید خود به نام Motherless Brooklyn را منتشر کرده است. این تصاویر نیم‌نگاهی به تیم پرستاره بازیگری این فیلم نیز دارد. برای مشاهده این تصاویر در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این تصاویر بازیگرانی نام‌آشنا چون ادوارد نورتون (Edward Norton) که کارگردان این اثر نیز هست، بروس ویلیس (Bruce Willis)، آلک بالدوین (Alec Baldwin)، گوگو ام‌بافارا (Gugu Mbatha-Raw) و ویلیام دافو (Willem Dafoe) دیده می‌شوند.

فیلم Motherless Brooklyn اقتباسی از رمانی با همین نام و به قلم جاناتان لیثم (Jonathan Lethem) است. داستان در نیویورک دهه ۵۰ جریان دارد و شخصیت لیونل ( با بازی نورتون)، کاراگاهی خصوصی و مبتلا به بیماری سندروم تورت را دنبال می‌کند که قصد حل پرونده قتل مربی خود یعنی فرنک مینا (با بازی ویلیس) که بهترین دوست او نیز بوده است را دارد. با استفاده از سرنخ‌های محدود و ذهن وسواس خود، شخصیت نورتون به حقیقت‌های خطرناکی می‌رسد که سرنوشت همه مردم شهر به آن‌ها بستگی دارد.

همچنین در این فیلم بازیگران دیگری چون چری جونز (Cherry Jones)، ایفن سوپلی (Ethan Suplee)، لزلی من (Leslie Mann)، جاش پِیز (Josh Pais)، فیشر استیونز (Fisher Stevens)، مایکل کی‌ویلیامز (Michael K. Williams) و رابرت ویزدام (Robert Wisdom) نیز حضور دارند. طرفداران سینما پیش از این کارهای تاثیرگذاری از سازندگان فیلم Motherless Brooklyn دیده‌اند بنابراین انتظار می‌رود فیلم با خلق شخصیت‌های به یاد ماندنی نشان دهد که لایق این تیم بازیگری بوده است.

نورتون نه تنها به عنوان کارگردان و بازیگر، بلکه در کنار بیل میگلور (Bill Migliore)، گیگی پریتزکر (Gigi Pritzker) و راشل شاین (Rachel Shane) به عنوان تهیه‌کننده نیز فعالیت خواهد کرد. مایکل بِدرمن (Michael Bederman)، آدرین آلپروویچ (Adrian Alperovich)، سو کرول (Sue Kroll)، رابرت اف‌اسمیت (Robert F. Smith)، برایان شف (Brian Sheth) و دنیِل ندلر (Daniel Nadler) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند. شما می‌توانید در ادامه تصاویر منتشر شده را تماشا کنید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.