تیزرهای فیلم Marriage Story: روایت یک زندگی از دیدگاه دو نفر!

21 August 2019 - 16:00

وقتی یک زندگی مشترک شکست می‌خورد، هرگز به یک منبع درباره دلیل این شکست اعتماد نکنید. این درون مایه اصلی دو تیزر فیلم Marriage Story «داستان ازدواج» به نویسندگی و کارگردانی نوآ بامباک (Noah Baumbach) و با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) و آدام درایور (Adam Driver) است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این تیزرهای جداگانه دو جنبه مختلف زندگی این دو نفر را نشان می‌دهند، که هرکدام داستان طرف مقابل را روایت می‌کند. این فیلم داستانی از گره خوردن و باز شدن گره‌های زندگی و عشق ماندگار بین یک زوج است که در حال هدایت زندگی خود حین طلاق و به دست آوردن حضانت پسرشان هستند. درایور نقش چارلی یک کارگردان تئاتر تجربی اهل نیویورک و جوهانسون نقش نیکول بازیگر اصلی او و همسر در حال طلاقش را بازی می‌کند. جدایی دوستانه آن‌ها در نهایت به نبردی حقوقی تبدیل می‌شود که رهبری آن در سمت نیکول برعهده لارا درن (Laura Dern) و در سمت چارلی به عهده آلن آلدا (Alan Alda) و ری لیوتا (Ray Liotta) است.

مریت ویور (Merritt Wever)، جولی هگرتی (Julie Hagerty)، والاس شاون (Wallace Shawn)، مارتا کلی (Martha Kelly) و مارک اوبرایان (Mark O’Brien) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.