پیوستن دمی لواتو به فیلم کمدی Eurovision محصول نتفلیکس

21 August 2019 - 15:30

دمی لواتو (Demi Lovato) در یک فیلم کمدی موزیکال با ویل فرل (Will Ferrell) همکاری خواهد کرد. این خواننده و بازیگر به گروه بازیگران فیلم کمدی Eurovision «یوروویژن» محصول نتفلیکس پیوست که براساس رقابت خوانندگی واقعی ساخته خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

لواتو نقش کاتیانا یکی از بهترین خواننده‌های ایسلند را بازی خواهد کرد. این خواننده محبوب دیروز تولد ۲۷ سالگی خودش را جشن گرفت و فرل حضور لواتو در این پروژه را با یک ویدیو با تم تولد اعلام کرد. فرل در این ویدیو گفت:

سلام به همگی، من ویل فرل الان سر صحنه فیلم جدیدم Eurovision هستم. ما میخوایم خبر مهمی رو درباره یک بازیگر جدید فیلم اعلام کنیم که امروز تولدش هم هست. من این کیک عالی رو خودم براش درست کردم.

Eurovision درباره زندگی موسیقیدان‌ها لارس و سیگریت است. دن استیونز (Dan Stevens) بازیگر فیلم Beauty And The Beast «دیو و دلبر» و سریال Legion «لژیون» نقش الکساندر لمتوف یک رقیب روسی در مسابقات یوروویژن را بازی خواهد کرد. پیرس برازنان (Pierce Brosnan) نقش اریک اریکسانگ پدر لارس و خوش‌تیپ ترین مرد ایسلند را بازی می‌کند.

فرل و اندرو استیل (Andrew Steele) نویسندگان فیلم هستند و همراه با آدام مک‌کی (Adam McKay)، جسیکا الباوم (Jessica Elbaum) و کریس هنچی (Chris Henchy) تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.