اطلاعاتی پیرامون سری جدید ماتریکس منتشر شد: بازگشت کیانو ریوز

21 August 2019 - 17:30

فیلم جدید ماتریکس توسط برادران وارنر در حال ساخت است و کیانو ریوز (Keanu Reeves) و کری-آن موس (Carrie-Anne Moss) نقش‌های خود را بعنوان نئو و ترینیتی مجددا ایفا می‌کنند و لانا واچوسکی (Lana Wachowski) نویسنده و کارگردان فیلم است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

برادران وارنر به همراه Village Roadshow این فیلم را می‌سازند. توبی امریچ (Toby Emmerich)، مدیر Warner Bros Pictures Group امروز این خبر را اعلام کرد. لانا واچوسکی این فیلم را به همراه گرنت هیل (Grant Hill) می‌سازد. واچوسکی با الکساندر همون (Aleksandar Hemon) و دیوید میچل (David Mitchell) در نوشتن فیلم همکاری دارد.

امریچ اظهار داشته:

خیلی خوشحالیم ماتریکس با لانا ساخته می‌شود. او به شدت خلاق است و خوشحالیم در نوشتن، کارگردانی و تولید فصل جدیدی از دنیای ماتریکس هم نقش دارد.

سه فیلم قبلی نیز توسط واچوسکی ساخته، نوشته و کارگردانی شده‌اند: The Matrix (1999)، The Matrix Reloaded (2003) و The Matrix Revolutions (2003) بیش از ۱.۶ میلیارد دلار فروش داشتند و جزو ۱۰ فیلم برتر زمان خود بودند. The Matrix Revolutions اولین فیلمی بود که همزمان در تمامی کشورهای مهم دنیا اکران شود.‌ بازی ویدئویی ماتریکس در سال ۲۰۰۳ بسیار موفق ظاهر شد و بیش از ۵ میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا فروخته شد و ۶۰ میلیون دلار در آمریکا فروش داشت.

از ۳۰ اوت بیستمین سالگرد فیلم ماتریکس در سینماهای منتخب AMC برگزار می‌شود

تابستان امسال، ریوز در سری سوم جان ویک دیده شد که توانست ۳۲۱.۳ میلیون دلار در سراسر دنیا بفروشد و ۱۷۰.۷ میلیون دلار فروش داخلی داشته باشد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.