پوستری از جک اسپاروی تحت تعقیب در Pirates of the Caribbean 5 منتشر شد!

14 October 2016 - 14:10

فرنچایز دزدان دریایی کارائیب با فیلم موفق On Stranger Tides در سال ۲۰۱۱ وداعی موقت با طرفداران این مجموعه داشت و قرار است سال آینده بعد از ۶ سال با قدرت هرچه بیشتر بازگردد تا ماجرایی دیگر از دزدان دریایی کارائیب یا جک اسپاروی افسانه‌ای را روایت کند. چندی قبل اولین تریلر این فیلم منتشر شد که شخصیت منفی آن یعنی کاپیتان سالازار را به نمایش می‌گذاشت؛ به نظر می‌رسد او یکی دیگر از زخم‌خورده‌های این جک اسپاروی مرموز باشد که قرار است هرطوری شده او را پیدا کند و انتقامش را بگیرد.

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه‌ تعریف نمی‌کنند» به عنوان پنجمین فیلم از سری دزدان دریایی کارائیب در ۲۶ می ۲۰۱۷ با بازی جانی دپ افسانه‌ای و بازگشت اورلاندو بلوم در نقش ویلیام ترنر و البته شخصیت هکتور باربوسا (جفری راش) در سینماها عرضه خواهد شد. می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از فیلم را هم‌اکنون از سینماگیمفا تماشا کنید. 

در توضیح داستانی اصلی این فیلم نوشته شده است که کاپیتان سالازار سال‌ها اسیر مثلث شیطانی بوده است و حال برگشته و می‌خواهد تک تک دزدان دریایی را به قتل برساند؛ اولین نفر که خواهد بود؟ جک اسپاروی خودمان! اسپارو هم از طرفی به دنبال عصای پوسایدن – خدای دریا – است تا با آن بتواند سالازار را شکست دهد. در این تریلر شباهت‌های زیادی با فیلم اول یعنی Curse of the Black Pearl «طلسم مروارید سیاه» وجود داشت که یعنی فیلم به ریشه‌های خود بازمی‌گردد. پوستر منتشر شده از کاپیتان جک اسپاروی تحت تعقیب را می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

pirates-caribbean-5-poster-wanted-sparrow

این فیلم پتانسیل این را دارد که موفقیت بالای سه فیلم اول را تکرار کند؛ با اینکه فیلم چهارم توانست در باکس آفیس عملکرد خوبی داشته باشد طرفداران از آن راضی نبودند و منتقدان هم از آن به عنوان یک فیلم متوسط یاد می‌کنند. بعد از گذر این همه سال و وقتی که دیزنی برای بازگرداندن این فرنچایز داشته است، می‌توانیم امید داشته باشیم که فیلم پنجم قدرتمند ظاهر شود. هنوز نمی‌دانیم که چرا دیزنی در تبلیغات خود برای این فیلم از چهره جانی دپ استفاده نمی‌کند؛ آیا این مربوط به جنجال او با همسرش آمبر هرد در چند وقت اخیر می‌شود؟ یا برای اینکه فیلم‌های جانی دپ در چندسال اخیر از نظر فروش موفق نبوده‌اند؟ (فیلم‌هایی چون Transcendence و Dark Shadows و حتی The Lone Ranger) در نهایت وقتی تریلر دوم این فیلم منتشر شود متوجه این قضیه خواهیم شد.

نظر شما در مورد دزدان دریایی کارائیب ۵ چیست؟ با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.