خروج مرد عنکبوتی از مارول؛ احتمال ریت R شدن Venom 2 بیشتر شد

22 August 2019 - 09:00

حالا که قرارداد سونی و مارول برای فیلم‌های Spider-Man «مرد عنکبوتی» به پایان رسیده احتمال اینکه فیلم Venom 2 «ونوم ۲» ریت R (بالای ۱۷ سال) بگیرد خیلی بیشتر خواهد شد. پس از تبدیل Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» به پرفروش‌ترین فیلم Spider-Man‌، به نظر می‌آید همکاری این دو استودیو به پایان رسیده است. مارول و کوین فایگی (Kevin Feige) دیگر نقشی در تولید فیلمی از مرد عنکبوتی نخواهند داشت، در حالی که سونی قصد دارد حداقل دو فیلم Spider-Man دیگر با بازی تام هالند (Tom Holland) بسازد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در حالی که این تصمیم خیلی ناگهانی اعلام شد، اما همچنین در زمانی منتشر شد که سونی در شرایط خوبی با فیلم‌های مارولی خودش قرار دارد. Far From Home موفقیت بزرگی بود و انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» برنده جایزه اسکار شد، اما موفقیت آن‌ها با فیلم Venom «ونوم» با بازی تام هاردی (Tom Hardy) شروع شد. آن فیلم یکی از بزرگترین سورپرایزهای باکس آفیس سال گذشته بود و به سونی این اعتماد به نفس را داد تا تولید یک دنباله و چندین اسپین‌آف مثل Morbius «موربیوس» با بازی جرد لتو (Jared Leto) را آغاز کند. ابتدا قرار بود Venom یک دنیای سینمایی مارولی ریت R برای سونی پایه‌گذاری کند.

سونی در نهایت تصمیم گرفت Venom را با ریت PG-13 «زیر ۱۳ سال» بسازد، اما دلیل این تصمیم شاید باعث شود Venom 2 با ریت R ساخته شود. سونی به این امید فیلم Venom را با ریت PG-13 ساخت که خودش و اسپین‌آف‌های آن در آینده به دنیای سینمایی مارول اضافه شوند. اما حالا که قرارداد سونی با مارول به پایان رسیده، این امکان وجود دارد که Venom 2 با رده سنی ‌R ساخته شود.

البته فعلا انتخاب این رده سنی برای Venom 2 قطعی نیست. از طرفی سونی به این دلیل Venom را با ریت PG-13 ساخت که بخشی از MCU باشد – و به همین دلیل است که گفته می‌شود کوین فایگی نقشی در آن فیلم داشته است. آن‌ها حالا موفقیت چنین فیلمی را تجربه کرده‌اند، پس تغییر رده سنی و گروه مخاطبان تاثیر منفی روی موفقیت Venom 2 در باکس آفیس داشته باشد. البته اگر سونی قصد نداشت با مارول و دیزنی همکاری کند شاید از همان ابتدا ریت R را برای Venom انتخاب می‌کرد. حتی هاردی گفته دوست دارد Venom 2 ریت R داشته باشد و با توجه به اینکه او در نوشتن فیلمنامه نقش داشته، این احتمال بیشتر از سابق است.

با توجه به اینکه احتمالا کارنیج شرور اصلی فیلم Venom 2 باشد، شاید بهتر باشد رده سنی R برای آن انتخاب شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.