دیزنی تاریخ اکران جدید فیلم‌های Cruella و Woman in the Window را اعلام کرد

22 August 2019 - 09:30

دیزنی تاریخ اکران‌های جدیدی برای فیلم لایو اکشن Cruella «کروئلا» محصول خودش و فیلم The Woman in the Window «زنی پشت پنجره» محصول فاکس اعلام کرده است. از زمانی که دیزنی تصاحب کامل فاکس را به دست آورده تغییراتی در تاریخ اکران فیلم‌های این استودیو اعمال کرده است. دیزنی برای اینکه آثار متعلق به خودش در باکس آفیس با یکدیگر رقابت نداشته باشند این کار را انجام داده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دیزنی به تازگی تاریخ اکران فیلم درام فضایی Lucy in the Sky «لوسی در آسمان» ساخته نوآ هاولی (Noah Hawley) را اکتبر امسال اعلام کرده که جای The Woman in the Window را در این تاریخ گرفته است. تاریخ اکران این فیلم قبلا به دلیل فیلمبرداری مجدد به تعویق افتاده بود. حالا باز هم تاریخ اکران فیلم همراه با محصول دیگری از دیزنی به تاخیر افتاده است.

The Woman in the Window در تاریخ ۱۵ مه ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۹۹) و Cruella در تاریخ ۲۸ مه ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) اکران خواهند شد. The Woman in the Window باید با فیلم Saw «ارّه» ساخته کریس راک (Chris Rock) رقابت کند و Cruella فعلا تنها فیلمی است که در آن آخر هفته اکران خواهد شد.

فیلم مهیج معمایی The Woman in the Window با بازی ایمی آدامز (Amy Adams) داستان یک روانشناس کودک را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود حین جاسوسی از همسایه‌اش شاهد یک جنایت بوده است. این فیلم به کارگردانی جو رایت (Joe Wright) و حضور بازیگران دیگری مثل گری اولدمن (Gary Oldman)، جولیان مور (Julianne Moore)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) و آنتونی مکی (Anthony Mackie) به نظر فیلم موفقی خواهد بود.

فیلم Cruella داستان ریشه‌های شرور اصلی انیمیشن ۱۰۱Dalmatians «صدویک سگ خالدار» را دنبال می‌کند. اما استون (Emma Stone) نقش کروئلای جوان را در این فیلم به کارگردانی کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) بازی می‌کند. بازیگران دیگری از جمله اما تامپسون (Emma Thompson)، جوئل فرای (Joel Fry) و پل والتر هاوزر (Paul Walter Hauser) در این فیلم حضور دارند. کاملا مشخص است دیزنی اکران این فیلم که تولید آن هنوز آغاز نشده را به تعویق انداخته تا با فیلم West Side Story «داستان وست ساید» محصول فاکس و ساخته استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) رقابت نکند. دیزنی امیدوار است Cruella هم در تابستان ۲۰۲۱ به موفقیت لایو اکشن Aladdin «علاءالدین» دست پیدا کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.