لوک ویلسون ۱۲ یتیم توانا را به سوی خوشبختی هدایت خواهد کرد

22 August 2019 - 16:00

لوک ویلسون (Luke Wilson) در فیلم ۱۲ Mighty Orphans نقش آفرینی خواهد کرد. این اقتباس درام از رمانی نوشته‌ی جیم دنت (Jim Dent) به کارگردانی تای رابرتز (Ty Roberts) بر اساس داستانی واقعی از گروهی یتیم در فورت وورث است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ویلسون نقش مربی راستی راسل را ایفا می‌کند. او کهنه سربازی از جنگ جهانی اول با گذشته‌ای مشکل‌دار است، زیرا مادرش در کودکی او را به یتیم‌خانه می‌دهد و ترکش می‌کند. او برای رستگاری‌اش تلاش می‌کند تا سرنوشت دیگر یتیمان را تغییر دهد.

او کاری را به عنوان مربی‌گری تیم فوتبال یتیم‌خانه/دبیرستان تگزاس می‌پذیرد و از روی فداکاری با تحقیر کردن و تحمیل حس بازنده بودن به بازیکنانش، آن‌ها را به تیمی یکدست و شگفت‌انگیز در جام قهرمانی ایالت تگزاس تبدیل می‌کند. رابرتز به همراه لین گریسون (Lane Garrison) فیلمنامه‌ی این فیلم را نوشته‌اند.

مایک د لوکا (Mike De Luca) با Houston Hill که حقوق فیلم را از Santa Rita Film Co بدست آورده است، آن را تهیه می‌کنند. او فیلم The Iron Orchard را تهیه کرده است که رابرتز از روی فیلمنامه‌ای که همراه گریسون نوشته بود، آن را کارگردانی کرد. آنجلیک د لوکا (Angelique De Luca) نیز در کنار برینتون برایان (Brinton Bryan) از تهیه‌کنندگان دیگر فیلم هستند که دومی از آن‌ها تحت عنوان شرکتش با نام Greenbelt Films، سرمایه‌گذاری فیلم را انجام می‌دهد. جورج یانگ جونیور (George Young Jr.)، رت بنت (Rhett Bennett)، گرگ مک‌کیب (Greg McCabe) و جی. تاد هریس (J. Todd Harris) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند. تولید این فیلم از پاییز در فورت وورث تگزاس آغاز خواهد شد.

ویلسون در فیلم The Goldfinch به کارگردانی جان کرولی (John Crowley)، در مقابل انسل الگورت (Ansel Elgort) نقش‌آفرینی خواهد کرد. دیگر فیلم او با نام Guest of Honour به کارگردانی آتوم اگویان (Atom Egoyan)، ماه بعد در تورنتو برای اولین بار به نمایش در خواهد آمد. در حال حاضر، او در فیلمبرداری سریال Stargirl به کارگردانی جف جانز (Geoff Johns) برای DC  حضور دارد. اخیرا نیز در Zombieland 2 برای Sony و All The Bright Places به کارگردانی برت هیلی (Brett Haley) نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.