خلاصه و عنوان قسمت اول فصل هفتم The Walking Dead منتشر شد

14 October 2016 - 17:00

تنها دو هفته دیگر با بازگشت فصل هفتم سریال The Walking Dead به تلویزیون فاصله داریم. قسمت اول فصل هفتم قرار است به سوالی پاسخ دهد که به مدت یک سال، طرفداران را در برزخ قرار داده‌است؛ اینکه چه کسی توسط چوب بیسبال نیگان (لوسیل) این سریال را ترک خواهد کرد. جواب قطعی شاید مشخص نباشد ولی نشانه‌هایی کم و بیش توسط گزارشات و مصاحبه‌های مختلف منتشر شده، مشاهده می‌شود. حال AMC در رابطه با این قسمت، اطلاعات جدیدی را منتشر کرده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

حدس و گمان بسیاری پیرامون این موضوع وجود دارد و اینکه مسائل چگونه رقم بخورند، تاثیر به سزایی بر روی روند داستان سریال در آینده خواهد داشت. به دنبال حضور این سریال در مراسم کامیک کان نیویورک، که در آن ویدیویی از قسمت اول این فصل پخش شد، امروز، عنوان این قسمت به صورت رسمی توسط شبکه اعلام شد و خلاصه آن نیز هر چند کوتاه، به هیجان‌ها در مورد این قسمت شدت بیشتری داد.

به گزارش Comicbook.com عنوان قسمت ابتدایی فصل هفتم، The Day Will Come When You Won’t Be «روزی خواهد رسید که تو نخواهی بود»، است. این عنوان رفرنسی است به قسمت انتهایی فصل اول، جایی که دکتر ادوین جنر بعد از اجازه دادن به ریک برای خروج از ساختمان کنترل بیماری، دقیقا همین جمله را به او گفت.

خلاصه رسمی منتشر شده برای این قسمت به شرح زیر است:

فصل قبل جایی به اتمام رسید که ریک و بقیه گروهش به صورت ناتوان در مقابل نیگان زانو زده بودند. کاری که نیگان انجام می‌دهد، بقیه اعضای گروه را برای همیشه تحت تاثیر قرار خواهد داد.

andrew-lincoln-as-rick-grimes-in-the-walking-dead-season-6

این خلاصه هیچ اطلاعات جدیدی را اضافه بر آنچه از قبل می‌دانستیم در اختیار ما قرار نمی‌دهد و به جای دادن اطلاعات رمزآلود، فقط به بیان موضوعی واضح می‌پردازد. این خلاصه حتی نسبت به خلاصه قبلی منتشر شده توسط AMC نیز مختصرتر است. با در خطر بودن جان ریک، دریل، گلن، مگی، آبراهام، یوجین، کارل، ساشا، رزیتا، میشون و آرون، می‌توان تصور کرد که صرف نظر از پیشامد هرگونه اتفاق، طرفداران در انتهای این قسمت، ناراحت خواهند بود.

می‌توان امیدوار بود که تمام هایپ موجود پیرامون قسمت اول این فصل، نتیجه خوبی را در بر داشته‌باشد. با تهدیدی که جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) در دقایق پایانی قسمت آخر فصل ششم به وجود آورد، طرفداران به مدت بسیار طولانی منتظر دیدن نتیجه این اتفاق هستند. به جای دیدن دوباره نیگان در حال سخنرانی و تهدید بازماندگان، امیدواریم فصل جدید موضوعات و احتمالات جدیدی را بررسی کند و از پرداخت بیش از حد به اتفاقات گذشته امتناع کند.

البته، اگر نویسندگان سریال بتوانند موانع را برای تبدیل این قسمت پرانتظار به قسمتی که طرفداران انتظارش را دارند، از بین ببرند، ساخت بقیه قسمت‌ها و نحوه روایت داستان که شروع آن از ابتدای سال جاری میلادی کلید خورد، توسط آنها چندان کار دشواری نخواهد بود. این موضوع به زودی مشخص خواهد شد.

فصل هفتم سریال The Walking Dead در تاریخ ۲ آبان ماه از شبکه AMC پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.