اکران خصوصی سریال جدید مانکن

25 August 2019 - 12:30

سریال مانکن ساخته جدید حسین سهیلی‌زاده به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی است که از تاریخ ۲ شهریور ماه سال ۹۸ در شبکه نمایش خانگی منتشر و توزیع شد.

سریال مانکن مجموعه نمایش خانگی است که در سال ۹۸ تولید شده و نویسندگی آن بر عهده بابک کایدان است. این سریال در ۲۶ قسمت ساخته و تولید شده است.

مانکن در ژانری اجتماعی تولید شده است که در خلاصه داستان این سریال این طور آمده است:

همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند.

موضوع این سریال درباره دختر و پسر جوانی است که تازه با هم آشنا شدند و رابطه عاشقانه‌ای با هم شروع کردند اما نابرابری‌های اجتماعی و اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه باعث میشود به مشکلات زیادی بخورند و در این مسیر با چالش‌های زیادی رو به رو شوند.

بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختن به ترتیب زیر است:

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، لیندا کیانی، شبنم قلی‌خانی، الهام پاوه‌نژاد، سیاوش خیرابی، نفیسه روشن، همایون ارشادی، رضا توکلی، بهشاد شریفیان و رابعه مدنی

به گزارش سینما فارس، روز جمعه ۱ شهریور ماه ۹۸  مراسم اکران خصوصی این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی کوروش واقع در بزرگراه ستاری به همراه عوامل و بازیگران فیلم و تعداد زیادی مهمان و سینماگر برگزار شد.

هنرمندان و مهمانانی که در این مراسم حضور پیدا کردند به ترتیب زیر بودند:

مریلا زارعی، لیندا کیانی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، همایون ارشادی، منوچهر هادی، شبنم قلی‌خانی، سپیده خداوردی، نفیسه روشن و نگار عابدی

در ادامه میتوانید گزارش اختصاصی تصویری مراسم اکران خصوصی سریال مانکن را در سایت سینما فارس ببینید.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.