پیوستن جاسمین متیوز به تریلر علمی-تخیلی Ghost Draft

24 August 2019 - 16:30

جاسمین متیوز (Jasmine Mathews): یکی از بازیگران سریال Sweetbitter (تلخ و شیرین)، در فیلم علمی-تخیلی Ghost Draft، محصول Skydance، در کنار بازیگران دیگر این فیلم از قبیل کریس پرت (Chris Pratt)، یوون استراوسکی (Yvonne Strahovski)، جی. کی سیمونز (J. K Simmons)، بتی گیلپین (Betty Gilpin)، تئو وون (Theo Von)، و سم ریچاردسون (Sam Richardson) ظاهر خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کریس مک‌کی (Chris McKay) کارگردانی این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای از زک دین (Zack Dean) برعهده دارد. و داستان فیلم در مورد مردی است که هم نقش شوهر و هم نقش پدر را بر عهده دارد، که برای مبارزه در جنگی در زمان آینده انتخاب می‌شود، جنگی که در آن تقدیر بشریت احتمالاً  به توانایی او برای اصلاح موضوعات زمان گذشته بستگی دارد.

دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg)، دان گرانگر (Don Granger)، جولز دالی (Jules Daly)، دیوید گویر (David Goyer)، و آدام کولبرینر (Adam Kolbrenner) از تهیه‌کنندگان این پروژه می‌باشند.

در آینده شاهد حضور دوباره متیوز در فصل دوم The Rookie (تازه کار) از شبکه ABC خواهیم بود. و از جمله نقش‌آفرینی‌های دیگرش می‌توان به بازی در Heathers (هذرها) از شبکه Paramount Network و Blue Bloods (خون‌های آبی) از شبکه CBS اشاره نمود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.