حضور ایوان مکگرگور، شیلاح فرناندز، و وال کیلمر در درام The Birthday Cake

24 August 2019 - 18:00

شیلاح فرناندز (Shiloh Fernandez)، وال کیلمر (Val Kilmer) (فیلم دیگرش Top Secret)) و ایوان مکگرگور (Ewan McGregor) به درام جنایی The Birthday Cake (کیک تولد)، نخستین فیلم سینمایی جیم گیانوپولولوس (Jim Giannopolulos)، پیوستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این فیلم فرناندز نقش فردی به نام گیوانی را ایفا خواهد کرد، که با بی‌میلی رسم و رسوم خانواده مبنی بر آوردن کیکی به خانه عمویش آنگلو (با بازی کیلمر) را در دهمین سالگرد مرگ پدرش ادامه می‌دهد. اما زندگی گیوانی آن شب پس از مشاهده یک قتل و فهمیدن حقیقت آنچه بر سر پدرش آمده است تغییر می‌کند.

فیلم The Birthday Cake براساس یک داستان اصلی از گیانوپولولوس می‌باشد، و فیلم‌نامه را نیز خود او با همکاری فرناندز و دیومدس راول برمودز (Diomedes Raul Bermudez) نوشته است. بازیگران دیگر این فیلم عبارت‌اند از: لوراین براکو (Lorraine Bracco)، اشلی بنسون (Ashley Benson) و دیوید مازوز (David Mazouz).

گیانوپولولوس، که فیلم‌های کوتاه را کارگردانی کرده است، با مایلی سایروس (Miley Cyrus)، راکی (۴$AP Rocky)، کید کودی (Kid Cudi) و خیلی‌های دیگر در پروژه‌های مربوط به موسیقی نیز همکاری کرده است. سین پرایس ویلیامز (Sean Price Williams) مدیر تصویربرداری فیلم The Birthday Cake می‌باشد.

برمودز، سینا اوبرمن (Siena Oberman) و فرناندز از تهیه‌کنندگان فیلم هستند، که فیلم‌برداری اش پاییز امسال در شهر نیویورک کلید می‌خورد. جامین اوبرین (Jamin O’Brien) و جیسون وینبرگ (Jason Weinberg) تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه هستند.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.