کناره‌گیری کارگردان فیلم اقتباسی Uncharted

24 August 2019 - 21:00

دن تراکتنبرگ (Dan Trachtenberg) از پروژه Uncharted، اقتباس سونی پیکچرز از بازی پر فروش پلی‌استیشن، کناره‌گیری کرده است. تام هالند (Tom Holland) همچنان در این پروژه حضور دارد و منابع خبری اعلام کردند که استودیو به سرعت جایگزین‌تراکتنبرگ را اعلام می‌کند و فیلم‌ساز جدیدی اواخر تابستان جایگزین او می‌گردد. تولید این فیلم اوایل سال آینده آغاز می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم اولین تولید Sony PlayStation Productions است که سونی سال گذشته حق ساختش را بدست آورد. پلی‌استیشن پروداکشنز این فیلم را به همراه چاک راون (Chuck Roven)، آوی آراد (Avi Arad)، الکس گارتنر (Alex Gartner) و آری آراد (Ari Arad) می‌سازد.

آرت مارکوم (Art Marcum)، مت هالووی (Matt Holloway) و ریف جودکینز (Rafe Judkins) نویسندگان فیلم هستند که داستان پروتاگونیست جوانی است که شکارچی گنج به نام نیتان دریک، می‌شود. ناتی داگ (Naughty Dog) این مجموعه بازی ویدئویی را خلق کرده و توسط پلی‌استیشن به فروش رساند. تاکنون ۴۰ میلیون نسخه از این بازی فروخته شده است.

تراکتنبرگ به تازگی پایلوت The Boys را برای سونی تی‌وی کارگردانی کرده است.

این دومین مشکلی است که این هفته برای پروژه‌هایی که تام هالند در آن‌ها حضور دارد، افتاده است. جدایی مارول و دیزنی از طرف دیگر به معنی خروج مردعنکبوتی از دنیای مارول است. این خبر درست بعد از اعلام پیشتازی مرد عنکبوتی: دور از خانه از فیلم Skyfall و پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سونی شدن‌اش، اعلام شد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.