تولید سریال Ms. Marvel برای سرویس استریم دیزنی پلاس

24 August 2019 - 22:00

حالا که کاپیتان مارول با فیلم اختصاصی خودش وارد سینماها شده، استودیوی مارول قصد دارد قهرمان زن شگفت‌انگیز بعدی خودش Ms. Marvel «دوشیزه مارول» را وارد سرویس استریم دیزنی پلاس کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مارول در حال توسعه سریال لایو اکشن Ms. Marvel برای دیزنی پلاس است، و بیشا کی علی (Bisha K. Ali) را به عنوان نویسنده و شورانر آن انتخاب کرده است. علی کمدینی است که فعلا در حال نوشتن بازسازی Four Weddings and a Funeral «چهار عروسی و یک تشییع جنازه» برای هولو است.

Ms. Marvel یک قهرمان زن کامیکی است که از سال ۱۹۷۶ خلق شده و زمانی کارول دنورز از این نام برای مخفی کردن هویت خودش استفاده می‌کرد. شخصیت‌های دیگری این نام را در اختیار داشتند، و دنورز در سال ۲۰۱۲ به کاپیتان مارول تبدیل شد.

آخرین نسخه از این شخصیت نوجوانی به نام کاملا خان است. خان به اولین شخصیت مسلمان تبدیل شد که کامیک مخصوص خودش را در مارول دارد. او یک دختر پاکستانی آمریکایی است که در نیوجرسی زندگی می‌کند و در تلاش است جایگاه خودش در دنیا را پیدا کند. قدرت اصلی او لاستیکی بودن بدنش است، یعنی می‌تواند بدنش را کش داده و آن را تغییر دهد.

هنوز تاریخی برای پخش سریال اعلام نشده و هنوز مشخص نیست آیا این شخصیت عضو دنیای سینمایی مارول خواهد بود یا خیر.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.