نومزامو مباثا و گارسل بووی به بازیگران فیلم Coming 2 America پیوستند

25 August 2019 - 09:00

نومزامو مباثا (Nomzamo Mbatha) بازیگر اهل آفریقای جنوبی و گارسل بووی (Garcelle Beauvais) اخیرا به فیلم Coming 2 America، که دنباله‌ای از کمدی محبوب استودیو Paramount در سال ۱۹۸۸ است، پیوسته‌اند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

آن‌ها در کنار بازیگران جدید و قدیم این فیلم مانند ادی مورفی (Eddie Murphy) حاضر هستند، کریگ برور (Craig Brewer) فیلم را کارگردانی خواهد کرد. فیلم‌برداری قرار است از هفته دیگر آغاز گردد. همچنین تریسی مورگان (Tracy Morgan)، ولسی اسنایپس (Wesley Snipes)، لیسی جونز (Leslie Jones) و کیکی لین (KiKi Layne) از بازیگران جدید فیلم هستند، در حالی که آرسنیو هال (Arsenio Hall)، جیمز ارل جونز (James Earl Jones) و شری هیدلی (Shari Headley) دوباره به ایفای نقش می‌پردازند.

در فیلم اول ما شاهد بودیم که ادی مورفی نقش شاهزاده آکیم (Akeem) را بازی می‌کند، شاهزاده‌ای فاسد از ملت افسانه‌ای Zamunda آفریقا که وارد کوئینز (Queens) می‌شود و به طور مخفی شغلی را پیدا می‌کند، در حالی که می‌کوشد تا همسری پیدا کند.

در داستان جدید آکیم را می‌بینیم، که پادشاه شده است، آکیم متوجه می‌شود که پسری دارد و از او چیزی نمی‌داند. پسری زرنگ و دانا از محله‌ی کوئینز که نامش Lavelle است. بعد از مرگ پدرش، آکیم امیدوار است پسرش به عنوان داماد، شاهزاده جدید شود، بنابراین آکیم بار دیگر باید به آمریکا بازگردد. جزئیات شخصیتی که نومزامبو مباثا بازی می‌کند فعلا منتشر نشده است. گارسل بووی برای اولین نقشش در این فیلم، کاهنه‌ی گل رز را بازی می‌کند. شایان ذکر است Paramount تاریخ انتشار را برای ۱۸ دسامبر سال ۲۰۲۰ تنظیم کرده است.

نومزامو مباثا اسمی از بومی‌های آفریقای جنوبی است، وی نقش فردی تبه کار را در سریال Umlilo بازی کرد، همچنین او در فیلم Tell Me Sweet Something نیز بازی کرده است که برای آن نامزد بهترین بازیگر زن در آفریقا برای جایزه‌ی اسکار شده است.

همچنین نومزامو مدلی از آفریقای جنوبی برای برندهای Puma، Audi، Neutrogena و L’Oreal Hair است.

گارسل بووی نیز قرار است در سریال Merry Happy Whatever ظاهر شود، و از اعتبارات جدید او در سینما نیز می‌توان به بازی در فیلم Spider-Man: Homecoming اشاره کنیم.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.