متدمن به والدو و گاوچران‌های واقعی پیوست

25 August 2019 - 12:00

کلیف اسمیت (Cliff Smith) ملقب به Method Man به دو فیلم بزرگ اضافه شد. این رپ‌کن اخیرا به فیلم اکشن-هیجانی Waldo به کارگردانی تیم کرکبی (Tim Kirkby) و فیلم Concrete Cowboys به کارگردانی ریکی استاوب (Ricky Staub) با بازی ادریس البا (Idris Elba) و کیلب مک‌لافلین (Caleb McLaughlin) پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در والدو، اسمیت مقابل مل گیبسون (Mel Gibson) و چارلی هانم (Charlie Hunnam) ظاهر خواهد شد. این فیلم که بر اساس رمانی با نام Last Looks نوشته‌ی هوارد مایکل گولد (Howard Michael Gould) است، داستان کارآگاه پلیس لس‌آنجلس بی‌حرمت شده‌ای (با بازی هانم) را روایت می‌کند که سه سال گذشته‌اش را در زندگی منزویانه‌ای سپری کرده است. او با اکراه توسط معشوقه‌ی سابقش به زندگی قدیمی‌اش برگردانده می‌شود تا معمای قتل عجیب همسر یک فرد مشهور را حل کند. اسمیت نقش رپ‌کنی را ایفا خواهد کرد که توسط والدو (هانم) بازجویی می‌شود. ستارگان دیگری مانند مورنا باکارین (Morena Baccarin)، لوسی فرای (Lucy Fry)، دامینیک مانهن (Dominic Monaghan)، ایزا گونزالس (Eiza Gonzalez)، کلنسی براون (Clancy Brown) و جیکوب اسکیپیو (Jacob Scipio) در این فیلم حضور دارند.

بر اساس گزارشات ددلاین، Concrete Cowboys الهام گرفته از Fletcher Street Stables (اصطبل‌های خیابان فلچر) در دنیای واقعی است. این گروه درواقع انجمنی شهری از اسب‌سوارانی سیاه‌پوست است که در فیلادلفیا وجود دارند و برای بیش از ۱۰۰ سال محله‌ی خود را به بهشتی امن تبدیل کرده‌اند. کتاب Ghetto Cowboy نوشته‌ی گرگ نری (Greg Neri)، دیگر منبع الهام این فیلم است. فیلم، داستان کول (با بازی مک‌لافلین) پانزده ساله را دنبال می‌کند که نزد پدر منزوی‌اش، هارپ (با بازی البا) در شمال فیلادلفیا می‌رود تا با او زندگی کند. جایی که به وجود شهری با خرده فرهنگ پر جنب و جوش گاوچرانی پی می‌برد که با وجود محاصره شدن توسط فقر، خشونت و فسادی که ثروتمندان همراه با خود می‌آورند، درحال رشد و آبادانی است.

اسمیت نقش لیروی ، دوست قدیمی هارپ را ایفا می‌کند که در خیابان فلچر بزرگ شده است و اکنون به عنوان افسر اسب‌سوار (سواره) برای اداره‌ی پلیس فیلادلفیا کار می‌کند. دیگر بازیگران این اثر شامل جارل جروم (Jharrel Jerome)، لورین توسینت (Lorraine Toussaint) و بایرون باورس (Byron Bowers) هستند. استاوب به همراه دن والزر (Dan Walser) فیلمنامه‌ی این فیلم را نوشته‌اند.

متدمن بهتر برای عضویتش در گروه افسانه‌ای Wu-Tang Clan شناخته می‌شود، گروهی که سال‌های زیادی است که درحال فعالیت هستند و نقش بزرگی را در هیپ‌هاپ ایفا کرده‌اند. فیلم One Eight Seven اولین تجربه‌ی بازیگری اسمیت بود. او در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی گوناگونی حضور پیدا کرده است که برخی از آن‌ها شامل ایالت گلستان (Garden State)، کیانو (Keanu)، پترسون (Paterson)، آز (Oz)، مخابره (The Wire)، آخرین گنگستر حقیقی (The Last O.G)، لوک کیج (Luke Cage)، همسر خوب (The Good Wife) هستند. او همچنین میزبان برنامه‌ی مبارزه‌ی رپی شبکه‌ی TNTبا نام Drop the Mic است. دو فصل نخست این برنامه توسط شبکه‌ی TBS پخش شد.

او در سریال درام تحسین‌شده‌ی شبکه‌ی HBO با نام دولو (The Deuce) نقش‌آفرینی کرده و نیز اخیرا در فیلم (نیزه) Shaft با بازی ریچارد راوندتری (Richard Roundtree)، ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) و جسی آشر (Jessie T. Usher) حضور داشته است. فیلم بعدی که در آن حضور خواهد داشت Jay and Silent Bob Reboot است. او همچنین تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال پیش‌روی شبکه‌ی Hulu با نام Wu-Tang: An American Saga خواهد بود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.