خبر تکمیلی: کیت هرینگتون به The Eternals پیوست

25 August 2019 - 10:00

دقایقی پیش بعد از انتشار خبر احتمال حضور کیت هرینگتون (Kit Harington) در دنیای سینمایی مارول از سوی خبرگزاری‌ها، حضور این بازیگر در فیلم The Eternals مارول تایید شد تا دنیای مارول مقصد بعدی بازیگر سریال GOT باشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این خبر در طول مراسم D23 Expo در آناهیم اعلام شد و استودیو تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۵ آبان ۹۹) را برای اکران فیلم در نظر گرفته است.

هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو در سریال محبوب بازی تاج و تخت به بازیگرانی همچون ریچارد مدن (Richard Madden)، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، سلما هایک (Salma Hayek)، لورن ریدلاف (Lauren Ridloff)، برایان تیری هنری (Brian Tyree Henry)، لیا مک‌هو (Lia McHugh)، دان لی (Don Lee) و جما چان (Gemma Chan) پیوسته است.

کلویی زائو (Chloe Zhao) این اقتباس را کارگردانی می‌کند که کمیک خلق شده توسط جک کربی (Jack Kirby) است که از ژوئیه ۱۹۷۶ منتشر شد و درباره موجودات ابر قهرمانی مانند The Celestials و دشمنان تبهکارشان، The Deviants، است که میلیون‌ها سال قبل با هم می‌جنگیدند.

متیو و رایان فیرپو (Matthew and Ryan Firpo) فیلم‌نامه را نوشته و کوین فایگی (Kevin Feige) تولیدش می‌کند‌. فیلم‌برداری فیلم در حال حاضر در لندن در حال انجام است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.