D23: از پوستر Star Wars: The Rise Of Skywalker رونمایی شد

25 August 2019 - 16:00

پوستر رسمی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker ساخته‌ی Disney و Lucasfilm، شنبه در میان معرفی محصولات فیلمی استودیو در نمایشگاه D23 واقع در آناهایم رونمایی شد. این فیلم به کارگردانی جی جی آبرامز (JJ Abrams) پایانی بر حماسه‌ی اسکای‌واکر (Skywalker Saga) در این مجموعه فیلم است که در ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) اکران خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

پوستر، ری و کایلو رن را نشان می‌دهد که در مقابل یکدیگر قرارگرفته‌اند و در پس زمینه طوفان الکتریکی شومی مانند آن‌هایی که خود امپراتور قادر به ساختنش بود، دیده می‌شود. امپراتوری که چهره‌ی او در تصویر دیده می‌شود و درحال تماشای مبارزه‌ی شمشیرهای نوری است.

در حین پانل این فیلم، جی.جی. آبرامز و کتلین کندی (Kathleen Kennedy) با تم موسیقی جنگ‌های ستاره‌ای ساخته‌ی جان ویلیامز (John Williams) به روی صحنه آمدند و اشتیاق و شور هواداران را به بالاترین میزان خود رساندند. آبرامز گفت که کار بر روی تریلر همچنان ادامه دارد.

آنتونی دنیلز (Anthony Daniels) با تن صدای شخصیت C3PO که موجب تشویق حضار شد، گفت:

چه پایانی! من نمی‌توانم صبر کنم تا تمام کارهایی که در تمام این چند ماه گذشته زیرنظر جی.جی. انجام دادیم را با شما به اشتراک بگذارم.

آبرامز همچنین (با بغض کوچکی در گلویش) کری فیشر (Carrie Fisher) فقید را ستایش کرد و گفت که نماد جنگ‌های ستاره‌ای، تشکر ویژه‌ای از او در کتاب خاطراتش با نام The Princess Diarist کرده است، طوری که به نظر می‌رسد، او پیش‌بینی کرده بود که آبرامز آخرین قسمت از ادیسه‌ی اسکای‌واکر را کارگردانی خواهد کرد.

روز شنبه در D23 کلیپی از فیلم منتشر شد که شامل صحنه‌هایی از ناوشکن‌های ستاره‌ای (Star Destroyer) امپراتوری که در بالای اتمسفر سیاره‌ای شناور هستند و آن را محاصره کرده‌اند، نمایش یک تصویر لحظه‌ای از فیشر، به همراه صحنه‌هایی از چرخش شمشیرهای نوری در هوا و مبارزات جدای‌ها بوده است. بیشترین سروصدا هنگام به نمایش درآمدن تصویر امپراتور اتفاق افتاد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.