Ride Along 3 مراحل ابتدایی ساخت خود را شروع کرده‌است

14 October 2016 - 22:00

درست همانند فیلم‌های اکشن بلاک باستر سنتی، گاهی اوقات فیلم‌های کمدی نیز به قدری موفق می‌شوند که استودیو خواستار ساخت دنباله برای آنها می‌شود. این موضوع، اتفاقی که بود برای فیلم سال ۲۰۱۴ با عنوان Ride Along «سواری باهم» افتاد که با بازی کوین هارت (Kevin Hart) و آیس کیوب (Ice Cube) در نقش دو مامور پلیس، توانست از نظر گیشه به موفقیت بزرگی برسد. این دو بازیگر بار دیگر در ابتدای امسال با دنباله Ride Along 2 به یکدیگر پیوستند و حال که سال ۲۰۱۶ رو به اتمام است، این موضوع به طور رسمی تایید شده‌است که فیلم سوم این سری، در مراحل ابتدایی ساخت خود قرار دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

کارگردان تیم استوری (Tim Story) در گفتگو با وبسایت The Wrap، از این موضوع پرده برداشت که فیل هی (Phil Hay) و مت منفردی (Matt Manfredi) با سختکوشی در حال کار بر روی داستان فیلم‌نامه Ride Along 3 هستند. و البته همانطور که می‌توان حدس زد، کوین هارت و آیس کیوب نیز به طور قطع برای حضور در نقش‌هایشان به این فیلم اضافه خواهند شد:

فیلم‌نامه هم اکنون در حال نوشته شدن است، هنور کار نوشتن ادامه دارد و من منتظر هستم تا تعدادی از صفحات به دستم برسند و بدانم که انتظار چه چیزی را باید داشته باشیم والبته همچنین کوین [هارت] و آیس کیوب نیز آماد نقش آفرینی در این فیلم هستند و به نظر من آنها در حال حاضر بهترین زوج کمدی سینما در دنیا هستند. من بی‌صبرانه منتظر هستم تا فیلم‌نامه به دستم برسد. ایده‌های بسیار بزرگی برای این فیلم داریم.

از آنجایی که کار نوشتن فیلم‌نامه توسط فیل هی و مت منفردی هنوز به پایان نرسیده‌است، سخت است که بگوییم فیلم در چه تاریخی راهی پرده سینماها خواهد شد.Ride Along 2 به طور رسمی تنها یک ماه بعد از اکران فیلم اول معرفی و ساخت آن شروع شد در حالی که Ride Along 3 به تازگی و نه ماه بعد از فیلم دوم معرفی می‌شود که اگر بخواهیم همان الگوی اکران فیلم دوم را مد نظر قرار دهیم، بعید است که فیلم سوم در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ آماده اکران باشد. با این وجود، آنها می‌توانند کار ساخت را در نیمه پایانی سال ۲۰۱۸ به اتمام برسانند، ولی اگر استودیوی یونیورسال نخواهد سنت اکران این فیلم در ماه ژانویه را بشکند، سال ۲۰۱۹ بهترین حدس برای اکران ای فیلم خواهد بود.

درست همانند دو فیلم اول، طرفداران می‌توانند انتظار داشته‌باشند که دوباره کوین هارت و آیس کیوب را در نقش دو مامور پلیس ببینند که در مسیر انجام ماموریت‌های خود، به مشکلات بسیاری بر می‌خورند. در این سری، آیس کیوب نقش پلیس کاملا جدی به نام جیمز پیتون را بازی می‌کند، در حالی که کوین هارت نقش بن باربر را دارد، افسر سابق امنیتی مدرسه که حال تبدیل به مامور پلیس شده‌است، ماموری نه چندان شایسته و قابل اتکا. اگرچه هر دو فیلم نقدهایی کاملا منفی از طرف منتقدان دریافت کردند (فیلم‌های اول و دوم به ترتیب میانگین ۱۹% و ۱۵% را در سایت راتن تومیتوز دارند) ولی از نظر مالی هر دو فیلم موفقیت‌های بزرگی را به دست آوردند، جایی که فیلم اول به فروش ۱۵۴ میلیون دلار (بودجه ۲۵ میلیون دلار) و فیلم دوم به فروش ۱۲۴ میلیون دلار (بودجه ۴۰ میلیون دلار) دست یافتند.

منبع: CinemaBlend

 

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.