D23: پوستر جدید انیمیشن Frozen 2 منتشر شد

25 August 2019 - 13:30

استودیوی دیزنی پوستر جدید دنباله انیمیشنی Frozen 2 «فروزن ۲» را منتشر کرد که در پایین خبر آن را مشاهده می‌کنید. در این دنباله موردانتظار شاهد بازگشت صداپیشگان فیلم قبلی یعنی کریستن بل (Kristen Bell)، ایدینا منزل (Idina Menzel) و جاش گد (Josh Gad) و حضور صداپیشگان جدید مثل استرلینگ کی براون (Sterling K. Brown) و ایوان ریچل وود (Evan Rachel Wood) خواهیم بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

چرا السا با قدرت‌های جادویی متولد شد؟ پاسخ این سوال مورد تهدید قرار گرفتن قلمروی پادشاهی اوست. او به همراه آنا، کریستوف، اولاف و اسون یک ماجراجویی خطرناک اما شگفت‌انگیز را آغاز می‌کند. السا در Frozen می‌ترسید دنیا تحمل قدرت‌هایش را نداشته باشد. در Frozen 2 او باید امیدوار باشد این قدرت‌ها برای او کافی باشند.

این فیلم توسط تیم برنده اسکار جنیفر لی (Jennifer Lee) و کریس باک (Chris Buck) کارگردانی می‌شود. در این انیمیشن شاهد ترانه‌های اریجینالی ساخته کریستن اندرسون لوپز (Kristen Anderson-Lopez) و رابرت لوپز (Robert Lopez) خواهیم بود.

انیمیشن Frozen در سال ۲۰۱۳ موفقیت بزرگی برای استودیو رقم زد و با فروش کلی ۱.۲ میلیارد دلاری به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ تا سال ۲۰۱۳ تبدیل شد. Frozen توسط منتقدین و مخاطبان هم با استقبال خوبی روبرو شد و اسکار بهترین انیمیشن سال و بهترین ترانه اریجینال را نیز به خانه برد.

انیمیشن Frozen 2 در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.