D23: اولین تریلر سریال مورد انتظار The Mandalorian منتشر شد

25 August 2019 - 14:30

چطور یک تریلر از دنیای Star Wars «جنگ ستارگان» را جذاب‌تر جلوه می‌دهید؟‌ با حضور عضو قدیمی این فرنچایز روی صحنه. پس از اینکه اولین تریلر سریال مورد انتظار The Mandalorian «ماندالوریان» منتشر شد، کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) رئیس استودیوی لوکاس‌فیلم دوباره با سورپرایزی دیگر روی استیج رفت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) با موسیقی متن Star Wars وارد صحنه شد تا یکبار برای همیشه تایید کند قرار است نقش اوبی وان کنوبی را در سریال اختصاصی این شخصیت برای دیزنی پلاس بازی کند. البته این خبر خیلی شوکه‌کننده نبود، چون شایعاتی مبنی بر آن طی هفته‌های گذشته منتشر شده بود. اما مک‌گرگور به این نکته اشاره کرد که پس از سال‌ها مخفی کردن این قضیه در مصاحبه‌ها، اینکه توانسته این خبر را با صدای بلند اعلام کند خیلی حس خوبی داشته است. کندی گفت فیلمنامه سریال Obi-Wan تکمیل شده و فیلمبرداری آن سال آینده آغاز خواهد شد.

قبل از آن کندی تهیه‌کنندگان اجرایی سریال The Mandalorian یعنی جان فاورو (Jon Favreau) و دیو فیلونی (Dave Filoni) را روی صحنه آورد، جایی که فاورو اعلام کرد این سریال شبیه فیلم Iron Man «مرد آهنی» سال ۲۰۰۸ اوست که کاملا مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود.

چند نفر از بازیگران این سریال مثل پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، جینا کارانو (Gina Carano)، کارل ودرز (Carl Weathers)، جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) و تایکا وایتیتی (Taika Waititi) برای رونمایی از تریلر روی صحنه حاضر شدند.

پخش فصل اول هشت اپیزودی The Mandalorian از ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) در دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.