D23: اولین تریلر لایو اکشن Lady and the Tramp منتشر شد

25 August 2019 - 14:00

دیزنی اولین تریلر فیلم لایو اکشن جدید خودش Lady and the Tramp «بانو و ولگرد» را با حضور بازیگران فیلم منتشر کرد. دو سگی که نقش بانو و ولگرد را در فیلم بازی می‌کند همراه با بازیگر ایوت نیکول براون (Yvette Nicole Brown) برای رونمایی از این تریلر روی صحنه حضور پیدا کردند. براون گفت برخی از سگ‌های حاضر در این فیلم سگ‌های نجات یافته هستند و او سرپرستی یکی از بدل‌های بانو را برعهده گرفته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این بازسازی از نسخه کلاسیک سال ۱۹۵۵ صداپیشگانی از جمله تسا تامپسون (Tessa Thompson) در نقش بانو و جاستین ثرو (Justin Theroux) در نقش ولگرد حضور دارند. جنل مونی (Janelle Monáe)، اشلی جنسن (Ashley Jensen) و بندیکت وانگ (Benedict Wong) دیگر اعضای گروه صداپیشگان فیلم را تشکیل می‌دهند. کرسی کلمونز (Kiersey Clemons) و توماس مان (Thomas Mann) نقش بازیگران انسانی فیلم را بازی می‌کنند. چارلی بین (Charlie Bean) کارگردان انیمیشن The Lego Ninjago Movie «فیلم لگو نینجاگو» کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

دیزنی تاکنون سود زیادی از بازسازی لایو اکشن آثار کلاسیک خودش مثل Aladdin «علاءالدین» و The Lion King «شیر شاه» به دست آورده که هردو فروشی بیش از ۱ میلیارد دلار را تجربه کردند.

فیلم Lady and the Tramp در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) روز رونمایی از دیزنی پلاس از این سرویس استریم پخش خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.