D23: انتشار پوستر و تصویر جدید انیمیشن Onward با حضور ستارگان مارول

25 August 2019 - 15:00

دیزنی و پیکسار طی مراسم D23 پوستر و تصویر جدیدی از انیمیشن اریجینال و مورد انتظار خودشان Onward «به پیش» منتشر کردند. دو ستاره دنیای سینمایی مارول یعنی کریس پرت (Chris Pratt) و تام هالند (Tom Holland) صداپیشگان اصلی این انیمیشن هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

انیمیشن Onward در فضای دنیایی فانتزی و حومه شهری دو نوجوان الف (elf) را معرفی می‌کند که ماموریتی شگفت‌انگیز برای کشف جادوی موجود در دنیا آغاز می‌کنند. دیگر صداپیشگان این فیلم جولیا لوئی درایفوس (Julia Louis-Dreyfus) و اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) هستند. دن اسکانلن (Dan Scanlon) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که ایده اصلی آن را از رابطه خودش با برادرش گرفته است.

اسکانلن درباره گروه صداپیشگان مستعد Onward گفته:

کریس همزمان احساسات زیاد و شوخ‌طبعی جذابی وارد این نقش کرده. تام جذابیت و صمیمیتی مُسری داره که باعث میشه شما با شخصیتش همذات‌پنداری کنید. جولیا آدم خیلی بامزه‌ای هست، اما او همچنین جنبه‌ای دوست داشتنی داره که وارد شخصیت خودش کرده. اکتاویا میتونه هر کاری رو به بهترین شکل انجام بده. ما علاوه بر شوخ‌طبعی، عمقی که او به شخصیت وارد میکنه رو هم خیلی دوست داریم.

انیمیشن Onward در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند) اکران خواهد شد.

 

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.