D23: پیوستن جیمی فاکس و تینا فی به انیمیشن Soul محصول پیکسار + تصاویر

25 August 2019 - 15:30

پیت داکتر (Pete Doctor) عضو استودیوی پیکسار طی مراسم D23 جزئیات جدیدی از انیمیشن جدید و اریجینال Soul «روح» منتشر کرد و حضور جیمی فاکس (Jamie Foxx) و تینا فی (Tina Fey) در گروه صداپیشگان این انیمیشن را تایید کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سوال اصلی Soul این است که «چرا من اینجا هستم؟»، فیلمی که منشا پیدایش روح و ضمیر انسانی را کاوش می‌کند. شخصیت اصلی فیلم جو گاردنر (با صدای فاکس) یک معلم موسیقی است که آهنگ مورد نظر خودش را پیدا می‌کند اما گامی اشتباه برمی‌دارد که باعث می‌شود روحش بدنش را ترک کند. روح جو برای بازگشت به بدن خودش باید کل کیهان را کاوش کند.

موسیقی داخل فیلم توسط جان باتیست (Jon Batiste) و موسیقی متن فیلم توسط ترنت رزنور (Trent Reznor) و اتیکس راس (Atticus Ross) ساخته شده است. دیگر صداپیشگان فیلم کوئست‌لاو (Questlove)، فیلیشیا رشاد (Phylicia Rashad) و داوید دیگز (Daveed Diggs) هستند.

پیت داکتر (Peter Docter) برنده جایزه اسکار کارگردانی این انیمیشن را برعهده دارد. این انیمیشن در زمان اکران باید با فیلم کمدی بدون نامی محصول یونیورسال و اقتباس In the Heights محصول برادران وارنر رقابت کند.

انیمیشن Soul در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۳۰ خرداد ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.