D23:سریال Moon Girl and Devil Dinosaur در دیزنی ساخته می‌شود

25 August 2019 - 17:30
در طی D23، دیزنی از سریال جدید مارول که به تلویزیون می‌آید صحبت کرده است، این فیلم که بیشتر مخاطبان آن بچه‌ها هستند، Moon Girl and Devil Dinosaur نام دارد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.
این فیلم از سریال‌ کامیک جک کربی (Jack Kirby) در دهه‌ی هفتاد، در زمان ماقبل تاریخ، غارنشینان و زمان دایناسورها الهام گرفته است که نامش Moon-Boy بوده است. سریال جدید در واقع از لونلا لافایت (Lunella Lafayette)، یا همان Moon Girl در کتاب کامیک ساخته شده است، دختری ۹ ساله و عجوبه از عصر جدید که قرار است در سریال به سن ۱۳ سالگی برسد. لونلا به طور تصادفی این دایناسور شیطان صفت را با حلقه‌ای از زمان، به عصر حاضر و یک روز عادی در شهر نیویورک می‌آورد.

بنا به گزارش ددلاین، این سریال جدید قرار است از Disney Television Animation پخش شود. لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) و هلن سوگلند (Helen Sugland) از Cinema Gypsy Productions و همچنین Marvel Animation و Family Entertainment و برنده‌ی جایزه‌ی Emmy، استیو لوتر (Steve Loter) از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

فیشبرن گفته است:

به عنوان هوادار کامیک بوک، من هیجان‌زده هستم که در پروژه‌ی Moon Girl and Devil Dinosaur از مارول همکاری کنم. دیزنی یک سکوی عالی برای کشف این ابر قهرمان خانوم آمریکایی/آفریقایی است. من بسیار هیجان زده هستم که مخاطبان از لونلای با نشاط و ماجراجویی‌هایش و آن دایناسور شیطان صفت لذت خواهند برد.

آیا شما از اینکه Devil Dinosaur به دیزنی می‌آید خوشحال هستید؟ ما را در بخش نظرات آگاه کنید.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.