کمدین استیو آگی در The Suicide Squad نقش آفرینی خواهد کرد

25 August 2019 - 17:00

به گزارش ددلاین کمدین استیو آگی (Steve Agee) به دنباله‌ی The Suicide Squad «جوخه انتحار» از استودیو برادران وارنر (Warner Bros) به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) پیوسته است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

همچنین این خبر به دست ما رسیده است که آگی صداپیشه‌ی شخصیت شرور فیلم کینگ شارک (King Shark) نیز است. این شخصیت توسط کارل کسل (Karl Kesel) ساخته شد و به طور مختصر در کمیک‌ Superboy vol. 3 در اکتبر ۱۹۹۴ ظاهر گشت. اولین حضور او به طور کامل در نوامبر همان سال در Superboy vol. 3 بود. در کامیک‌ها هنگامی که سوپربوی به جوخه‌ی انتحار می‌پیوندد و قرار است تا سیلیکون دراگون‌ها را نابود کند، کینگ شارک به کمک او می آید.

آگی در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» از جیمز گان در نقش جف (Gef) حضور داشت که یکی از اعضای یغما گران بود. آگی یک تهیه کننده، کارگردان، نویسنده و بازیگر است. او در مجموعه‌ی کمدی Ridiculousness از شبکه MTV به عنوان تهیه‌کننده حضور پیدا کرد. از جمله سریال هایی که او در آن ها درخشیده‌ است  می‌توان به American Princess از Lifetime همچنین Superstore از NBC و You’re the Worst از FX، همچنین New Girl از فاکس اشاره کرد. او همچنین در سریال Twelve Forever از نتفلیکس هم بوده است. آگی نویسنده ۳۰۶ قسمت از سریال Live اثری از جیمی کمل (Jimmy Kimmel) نیز بود. اگر نزدیک لس آنجلس هستید می‌توانید اجرای او را با خالق Metalocalypse  و کمدین برندون اسمال (Brendon Small) در یک کمدی ببینید.

جیمز گان نویسنده فیلمنامه فیلم جوخه انتحار نیز  است. چاک روون (Chuck Roven) و پیتر سافران (Peter Safran) تهیه کنندگان این پروژه هستند. اما بازیگران فیلم تا این لحظه شامل مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش هارلی کویین (Harley Quinn)، ویولا دیویس (Viola Davis) در نقش آماندا والر (Amanda Waller)، جای کورتنی (Jai Courtney) در نقش کاپیتان بومرنگ (Captain Boomerang)، جوئل کینمن (Joel Kinnaman) در نقش ریک فلگ (Rick Flag) می‌گردند. همچنین بازیگران جدید فیلم نیز ادریس البا (Idris Elba) ، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) در نقش پولکا دات من (Polka-Dot Man)، دنیلا ملچیور (Daniela Melchior) در نقش راتکاچر (Ratcatcher) و فلولا بورگ (Flula Borg) هستند. این فیلم در ششم اوت ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. اولین فیلم جوخه انتحار در باکس آفیس جهانی ۷۴۶.۸ میلیون دلار فروخت. بنابر شنیده‌ها اینطور قلمداد می‌شود که تولید فیلم بیست و سوم سپتامبر آغاز خواهد شد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.