کمپانی فاکس سرچ لایت برای فیلم The Personal History of David Copperfield امتیاز آمریکای شمالی را پیش از اکران جشنواره‌های تورنتو و لندن به دست آورد

25 August 2019 - 18:00

کمپانی (FSL) یا Fox Searchlight پیشتازانه امتیاز آمریکای شمالی را برای درام The Personal History of David Copperfield (تاریخچه شخصی دیوید کاپرفیلد)، به کارگردانی آرماندو ایانوسی (Armando Iannucci)، به دست آورده است. نخستین اکران جهانی این درام ماه آینده در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (Toronto International Film Festival) در ۵ام سپتامبر برگزار خواهد شد، و سپس نخستین اکرانش در اروپا به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم لندن (BFI London Film Festival) در ۲ام اکتبر برگزار خواهد گردید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ایانوسی و کوین لودر (Kevin Loader) از تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

پس از کارگردانی In The Loop (در حلقه) و The Death of Stalin (مرگ استالین)، این درام سومین تجربه کارگردانی فیلم را برای ایانوسی رقم می‌زند، او هم‌چنین سریال محبوب Veep (ویپ) از شبکه HBO را نیز خلق کرده است. او این فیلم را با همکاری سیمون بلکول (Simon Blackwell) به اقتباس از رمان کلاسیک چارلز دیکنز (Charles Dickens) ساخته است. دو پتل (Dev Patel) در این فیلم در نقش کاپرفیلد ظاهر می‌شود. و تیلدا سویینتون (Tilda Swinton)، هاگ لاری (Hugh Laurie)، پیتر کاپالدی (Peter Capaldi)، بن ویشاو (Ben Wishaw) پاول وایتهاوس (Paul Whitehouse)، آنورین برنارد (Aneurin Bernard)، دیسی می کوپر (Daisy May Cooper)، مورفید کلارک (Morfydd Clark)، بندیکت وانگ (Benedict Wong)، گوندولین کریستی (Gwendoline Christie)، آنتونی ولش (Anthony Welsh)، و روزالیند الیزار (Rosalind Eleazar) از بازیگران دیگر این درام به شمار می‌روند.

کمپانی FSL قصد دارد این فیلم را در سال ۲۰۲۰ اکران کند. این فیلم چهارمین فیلم FSL است که در تورنتو اکران خواهد شد. فیلم‌های دیگر عبارت‌اند از: Jojo Rabbit (خرگوش جوجو) ساخته تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، فیلم A Hidden Life (یک زندگی مخفیانه) ساخته ترنس مالیک Terrence Malick، فیلم Lucy In The Sky (لوسی در آسمان) ساخته نوآ هاولی (Noah Hawley). و کمپانی FSL، فیلم‌هایی نظیر Wendy (وندی) ساخته بن زیتلین (Benh Zeitlin)، فیلم Antlers (شاخ ها) ساخته اسکات کوپر (Scott Cooper)، و Downhill (در سرازیری) ساخته نات فاکسون (Nat Faxon) که سال آینده اکران خواهند شد را در لیست فیلم‌های خود دارد.

فیلم The Personal History of David Copperfield در مورد مرد جوان خوش قلبی است که روحیه خودسرش به او در زندگی رنگارنگی از فقر و ثروت کمک می‌کند. زندگی یک نویسنده جوان در حال ترقی، از کودکی یتیم شده‌اش تا بزرگسالی روایت می‌شود، همان‌طور که او با گروهی از کاراکترهای عجیب و غریب در سفری از عشق، پذیرش، و خودشناسی در انگلستان ویکتوریایی دوست می‌شود.

مدیران کمپانی FSL: نانسی آتلی (Nancy Utley) و استیو گیلولا (Steve Gilula) ضمن تأیید قرار داد بسته شده، در اطلاعیه‌ای به سایت خبری ددلاین عنوان کردند که:

آرماندو ایانوسی یک فیلم‌ساز واقعا مبتکر و یک قصه‌گوی خبره است. او برداشت‌های گستاخانه و پر از خلاقیتش را به این داستان دوست‌داشتنی تزریق می‌کند. ایانوسی پیوسته تحت‌تأثیر نقش‌آفرینی‌های برجسته و فراموش‌نشدنی دو در Slumdog Millionaire (میلیونر زاغه‌نشین) و The Best Exotic Marigold Hotel (هتل فوق‌العاده شگفت‌انگیز ماریگولد) بوده است. و با توجه به تنوع، شور و حرارت، و شوخ‌طبعی موجود در نقش‌های دو در طول حرفه بازیگری‌اش، او را می‌توان واقعا شایسته حضور در نقش اول این فیلم دانست.

این فیلم پیوند دوباره‌ای میان کمپانی FSL با پتل، سویینتون، و با تهیه‌کننده کوین لودر برقرار می‌سازد. همکاری‌های دیگر پتل با این کمپانی عبارت‌اند از: فیلم Slumdog Millionaire که به عنوان بهترین فیلم برنده جایزه اسکار شد، The Best Exotic Marigold Hotel و دنباله آن. از جمله همکاری‌های دیگر سویینتون با این کمپانی می‌توان به فیلم‌های The Deep End (پایان عمیق)، The Grand Budapest Hotel (بزرگترین هتل بوداپست)، A Bigger Splash (بیگر اسپلش)، و Isle of Dogs (جزیره سگ‌ها) اشاره کرد. و فیلم My Cousin Rachel (پسر عمویم راچل) هم همکاری دیگر این کمپانی و لودر به شمار می‌رود.

ایانوسی و لودر نیز در این‌باره گفتند:

ما از این‌که می‌بینیم اشتیاق اولیه کمپانی FSL برای این فیلم به هدر نرفته است، بسیار خوشحالیم. و از برنامه‌های این کمپانی برای عرضه این فیلم به مخاطبان بسیار زیاد در آمریکای شمالی نیز خرسندیم. ما به این فیلم افتخار می‌کنیم و بی‌صبرانه منتظر شروع اکران فیلم هستیم.

دنیل باتسک (Daniel Battsek)، اولی مادن (Ollie Madden)، سیمون بلکول، بن برونینگ (Ben Browning)، گلن باسنر (Glen Basner)، و کریستوس وی. کانستانتاکو پاولوس (Christos V. Konstantako Poulos) از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه هستند. و این فیلم محصول مشترک کمپانی FilmNation، کمپانی Film4، و کمپانی Wishmore Entertainment می‌باشد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.