حضور آدام کورسون در فیلم سینمایی The Stairs

25 August 2019 - 18:30

اوضاع برای آدام کورسون (Adam Korson) وحشتناک می‌شود. این هنرپیشه فیلم Imposters (شیادان)، ساخته براوو (Bravo)، قرار است که در نقش اول فیلم سینمایی مستقل The Stairs، به کارگردانی پیتر تیمان (Peter Tiemann)، ظاهر شود. فیلم‌برداری فیلم هم‌اکنون در Seattle در حال انجام است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌نامه این فیلم حاصل قلم مشترک تیمان و جیسون لوو (Jason Lowe) است. و داستان فیلم در سال ۱۹۹۷ آغاز می گردد، وقتی‌که پسر ۱۱ ساله ای به نام جس و پدر بزرگش: جین، برای شکار به اعماق جنگل می‌روند. آن‌ها در حالی‌که به دنبال گوزنی هستند، از هم جدا می‌شوند. و همین‌طور که سایه درختان غول‌پیکر جنگل تیره و تیره‌تر می‌شود، جین گوزن را پیدا می‌کند و جس چیزی را پیدا می‌کند که آن را می‌توان تنها در کابوس پسر بچه‌ها مشاهده کرد. ۲۰ سال بعد، گروهی از افراد به سرپرستی برادرانی به نام نیک (با بازی کورسون) و جاش، رهسپار همان جنگل می‌شوند. و متأسفانه هیچ چیز طبق برنامه‌شان پیش نمی‌رود. و آن‌ها هم همگی دقیقاً با همان موجودی مواجه می‌شوند که جس سال‌ها پیش آن را کشف کرده بود. این فیلم داستان ترس و مرگ و قهرمانی را در وضعیت‌های کاملاً متفاوتی بازگو می‌کند.

تولید فیلم The Stairs بر عهده کمپانی فیلم‌سازی Wandering Dragon Productions است. آندرو نویلز (Andrew Nevils)، کارل لیندور (Karl Lindor)، اسکات ریفلر (Scott Riefler)، جان کریتسوناس (John Kritsonas)، و وزلی بارکر (Wesley Barker) تهیه‌کنندگان اجرایی و آماندا جونز (Amanda Jones) و تیمان تهیه‌کنندگان پروژه هستند.

کورسون با ایفای نقش در Seed (دانه) از شبکه CW به محبوبیت رسید. او اخیرا هم در Teachers (معلم‌ها) از شبکه Tv Land و همین‌طور در اپیزودی از اجرای دوباره The Twilight Zone (منطقه گرگ و میش)، ساخته‌ جوردن پیل (Jordan Peel)، از شبکه CBS All Access نیز حضور داشته‌ است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.