ایوان مک‌گرگور از احتمال ساخت فیلم فرعی ابی‌وان کنوبی می‌گوید

15 October 2016 - 10:00

دیگر همه طرفداران می‌دانند که دنیای استاروارز دیگر به داستان خانواده اسکای‌واکر اختصاص ندارد و با فیلم‌های فرعی چون Rogue One و همین‌طور فیلم مستقل هان‌ سولو به سراغ ضلع دیگری از دنیای جنگ‌های ستاره‌ای می‌رویم. این فیلم‌های فرعی که فعلا به عنوان یک سه‌گانه هر دو سال ما را به گوشه‌‌ای جستجو نشده از دنیای استاروارز می‌برند به صورت مستقیم با خط داستانی سه‌گانه اصلی در ارتباط نخواهند بود که همین باعث می‌شود پتانسیل زیادی برای داستان‌پردازی‌های بی‌شمار ایجاد شود.

می‌دانیم که دیزنی به همین راحتی‌ها استاروارز را رها نخواهد کرد و یک برنامه‌ریزی کلی برای فیلم‌های استاروارز تا دهه آینده انجام شده است. بااینکه سران این غول جهانی اعلام کردند که فیلم‌های اصلی استاروارز یک پایانی خواهند داشت، مانعی برای ساختن فیلم‌های فرعی بیشتر نیست.

یکی از بزرگ‌ترین شایعات چند وقت اخیر این بود که ایوان مک‌گرگور قرار است باری دیگر در نقش ابی‌وان کنوبی در فیلمی مستقل ظاهر شود؛ فیلمی که برروی این جدای حکیم و پرتجربه محوریت خواهد داشت. مک‌گرگور هم اعلام کرد که با خوشحالی و رضایت قلب به این فرنچایز و کهکشانی بسیار دور بازخواهد گشت! اما هنوز بعد از مدت‌ها تاییدیه‌ای از سوی دیزنی دریافت نکرده‌ایم. مک‌گرگور در جدیدترین مصاحبه خود گفت که دیزنی برای فیلم فرعی در مورد شخصیت ابی‌وان کنوبی با او صحبت نکرده است اما او همچنان نظری مثبت نسبت به این پیشنهاد دارد. او گفت که قطعاً داستانی بین ابی‌وان کنوبی من و بن کنوبی بازیگر معروف، الک گینس، وجود دارد:

حال که پیرتر شده‌ام ساخت این داستان جالب خواهد بود. سنم برای چنین داستانی مناسب خواهد بود. من ۴۰ هستم و الک هم فکر کنم ۶۰ بود، درست است؟ می‌توانم به عنوان ترکیبی از هردو نقش بازی کنم.

obi-wan-kenobi_6d775533

گینس (بن کنوبی) وقتی اولین فیلم استاروارز در سال ۱۹۷۷ به سینماها آمد ۶۳ سال سن داشت پس اگر داستانی بر اساس شخصیت ابی‌وان ساخته و پرداخته شود، محدود به یک فیلم نخواهد بود. کامیک‌های استاروارز تاکنون شخصیت ابی‌وان را زیاد نشان داده‌اند اما خارج از آن دیگر این کرکتر محبوب را ندیده‌ایم. گویا دیزنی می‌خواهد داستان مستقل هان سولو را تبدیل به یک سه‌گانه کند، پس در نظر گرفتن داستانی بر اساس یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای استاروارز کار دشواری نخواهد بود.

در این نقطه به نظر می‌رسد که ساخت فیلم مستقل ابی‌وان کنوبی اجتناب‌ناپذیر باشد با توجه به اینکه خود مک‌گرگور با این کار موافق است و دیزنی هم می‌تواند از بازگرداندن یک چهره قدیمی دنیای استاروارز به دنیای جدید خود سود ببرد. اگر در نظر بگیریم که شخصیت‌های دیزی ریدلی (ری) و جان بویگا (فین) و حتی اسکار آیزک (پو دمرون) بعد از قسمت نهم (Episode IX) از این مجموعه خارج شوند و داستانشان به پایان برسد، مک‌گرگور می‌تواند جای آن‌ها را با سری اختصاصی خود پر کند. بااینکه ابی‌وان را زیاد در سه‌گانه دوم دیده‌ایم، باز هم حس می‌کنم که شخصیت او پتانسیل بسیار بالاتری برای حضور پیدا کردن در دنیای استاروارز دارد.

Rogue One که چندی قبل آخرین تریلر آن منتشر شد در تاریخ ۱۶ دسامبر در سینماها در دسترس خواهد بود و قسمت هشتم (Episode VIII) در تاریخ ۱۵ دسامبر سال آینده شما را به ادامه ماجرای نسل جدید قهرمانان استاروارز دعوت می‌کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.