D23: پخش دو کلیپ از فیلم Jungle Cruise توسط دواین جانسون و امیلی بلانت

26 August 2019 - 09:00

این هفته تکنیک نمایش دیزنی کاملا به تصویر کشیده شد، جایی که این استودیو اولین نگاه به فیلم Jungle Cruise «جانگل کروز» را برای حضار نمایش داد. بازیگران اصلی فیلم یعنی دواین جانسون (Dwayne Johnson) و امیلی بلانت (Emily Blunt) روی صحنه حاضر شدند و گفتند این فیلم شبیه سری فیلم‌های Indiana Jones «ایندیانا جونز» و Romancing the Stone «عشق‌بازی با سنگ» خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ابتدا جانسون سوار بر یک قایق چرخدار وارد صحنه شد،‌ حرکتی که باعث شد حضار ایستاده او را تشویق کنند. او در ادامه گفت:

این فیلم داستان عاشقانه، شوخی‌های زیاد، اکشن جذاب و مهم‌تر از همه من رو داره!

تمرکز کلیپی که از فیلم پخش شد روی جذابیت و قدرت بدنی جانسون بود، و او را به عنوان کاپیتانی معرفی کرد که توریست‌ها را به یک سفر جنگلی می‌برد و هیجان‌های جذابی برای آن‌ها فراهم می‌کند. مشکلات مالی باعث می‌شود او با شخصیت بلانت همکاری کند، که قصد دارد سفری ماجراجویانه به اعماق جنگل را آغاز کند.

سپس از سمت مقابل استیج، بلانت سوار بر یک خودرو شبیه فورد مدل T وارد صحنه شد. او قبل از اینکه کلیپ جدیدی از فیلم منتشر کند گفت:

هر چی دیدید رو فراموش کنید، حالا میخوایم نگاهی به Jungle Cruise داشته باشیم.

در این کلیپ شخصیت دانشمند بلانت در لندنی متفاوت، از دیدگاه خودش با کاپیتان ملاقات می‌کند. او در بخش‌های مختلفی از جنگل نیازی به کمک دیگران نداشت، که باعث تشویق حضار شد.

کارگردانی این فیلم برعهده ژاومه کویت سرا (Jaume Collet-Serra) است که قبلا فیلم The Shallows «آب‌های کم‌عمق» را ساخته است.

فیلم Jungle Cruise در تاریخ ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.