ساخت John Wick 3 از هم اکنون آغاز شده‌است

15 October 2016 - 09:00

John Wick در پاییز سال ۲۰۱۴ اکران شد و توانست بر خلاف تصورات جمعی از طرفداران پر و پا قرص را پیرامون خود گرد آورد. این فیلم به کارگردانی چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) و دیوید لیچ (David Leitch)، کیانو ریوز (Keanu Reeves) را در نقش قاتلی بازنشسته نشان می‌دهد که به تازگی همسر خود را از دست داده‌است و در پی کشته شدن سگ کوچکش، دست به کشتاری عظیم با هدف انتقام می‌زند. این فیلم فرصتی منحصر به فرد برای ریوز ۵۰ ساله بود که بعد از ماتریکس بتواند دوباره به سینما بازگردد و جایگاه خود را به دست آورد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم، که در فروش داخلی خود به ۴۳ میلیون دلار رسید و در فروش جهانی خود نیز رقمی مشابه را به دست آورد، ساخت دنباله برای خود را قطعی کرد؛ John Wick: Chapter Two «جان ویک: فصل دوم» قرار است در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ راهی سینماها شود. اولین تریلر رسمی فیلم به تازگی وارد فضای مجازی شده‌است و حال به نظر می‌رسد از هم اکنون ساخت شماره سوم این فیلم نیز آغاز شده‌است.

کارگردان این دنباله، چاد استاهلسکی، در مراسم کامیک کان نیویورک در گفتگو به Collider از برنامه ریزی‌های موجود برای ساخت فیلم سوم این سری خبر داد. فیلم دوم جان ویک، بازیگرانی چون کامون (Common)، روبی رز (Ruby Rose)، ایان مک‌شین (Ian McShane)، جان لگیزامو (John Leguizamo)، بریجت موینیهان (Bridget Moynihan) و لورنس فیشبورن (Laurence Fishburne) را در اختیار دارد و استاهلسکی این بار به تنهایی کارگردانی آن را بر عهده دارد.

در زیر نقل قول دقیق استاهلسکی پیرامون ساخت شماره سوم این فیلم آمده‌است:

استودیو از من درخواست کرد که داشته‌هایمان را روی هم بگذاریم و ببینیم که امکان دارد شماره سومی در کار باشد یا نه. شخصیت وینستون (مک‌شین) و لنس ردیک (Lance Reddick) در فیلم سوم نقشی اساسی خواهند داشت. ایده‌های خوبی در ذهن داریم.

john-wick-chapter-2-images-keanu-reeves

آیا فرنچایز جان ویک به اندازه کافی محتوای جذاب برای ساخت دو فیلم دارد؟ یا حتی سه فیلم؟ دلیلی وجود ندارد که بخواهیم جوابی منفی به این سوال دهیم. فرمول مبارزه ریوز و قتل عام آدم بدها به اندازه کافی جذاب است که بخواهیم آن را در چندین فیلم ببینیم. با این تصور که این بار سگی در فیلم دوم نمرده‌است، با اکران این دنباله باید دید که تا چه اندازه موفقیت فیلم اول وابسته به زاویه انتقام کشته شدن یک سگ در آن داشت.

با در نظر گرفتن موفقیت فیلم اول، انتظار می‌رود طرفداران به فیلم Chapter Two نیز شانس بدهند. البته به خاطر داشته باشیم که از حضور فیشورن و ریوز در کنار یکدیگر در دنباله‌ها خاطره خوبی نداریم.

John Wick: Chapter Two در تاریخ ۲۲ بهمن راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Sasan says:

    تعجب میکنم از این فیلم تعریف میکنید
    من این فیلم رو از بیکاری تو اتوبوس های بین شهری دیدم
    به نظر من که خیلی فیلم اکشن آبکی بود