D23: آکوافینا و کسی استیل به فیلم Raya and the Last Dragon از دیزنی پیوستند

26 August 2019 - 16:00

استودیوی Walt Disney Animation صحبت از پروژه‌ی بعدی خود کرده است. نمایشگاه D23 در روز یکشنبه از فیلم Raya and the Last Dragon با بازی کسی استیل (Cassie Steele) و بازیگر فیلم Crazy Rich Asians، آکوافینا (Awkwafina) رونمایی کرده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۵ نوامبر سال ۲۰۲۰ اکران گردد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

آکوافینا این فیلم را نیز به افتخاراتش در دیزنی که شامل فیلم Shang-Chi و لایو اکشن The Little Mermaid است، اضافه می‌کند. کسی استیل هم بیشتر برای هنرنمائی در سریال Degrassi: The Next Generation و صداپیشگی Tammy در سریال Rick & Morty مشهور شده است.

پال بریجز (Paul Briggs) و دین ولینز (Dean Wellins) نویسنده‌ی فیلم‌های Big Hero 6 و Frozen به همراه تهیه‌کننده‌ی فیلم Moana اسنات شرر (Osnat Shurer) فیلم را کارگردانی می‌کنند. ادل لیم (Adele Lim) فیلم‌نامه را می‌نویسد. داستان از این قرار است که یک جنجگوی تنها از پادشاهی Kumandra با تعدادی از افرادش برای پیدا کردن آخرین اژدها برای بازگرداندن نور و وحدت به دنیایشان، تلاش می‌کنند.

این فیلم حماسی/فانتزی شامل فرهنگ‌های جنوب شرقی آسیا است، اما خود فیلم در سرزمینی افسانه‌ای فیلم‌برداری شده است. این فیلم جنگل سرسبزی را که زیر برگ‌های خیس و مه به زیبایی پوشیده شده است را به تصویر می‌کشد. خلاصه‌ای از توصیف فیلم در زیر آمده است:

جهان ما توسط اژدهاها ساخته شده است و قبل از اینکه ما را ترک کنند مانند یک هدیه برای ما به جا گذاشته‌اند. هدیه‌ای قوی اما خطرناک. شخصی که می‌تواند کل یک پادشاهی را نجات دهد تا آن را به پایان برساند. سوال این است که ما چه خواهیم یافت؟ امید به تخریب؟

خبرهایی که در طول سخنرانی استودیو منتشر شد، جزئیات بیشتری در مورد Frozen 2 را آشکار نمود که استرلینگ کی براون (Sterling K. Brown) صدا پیشه‌ی Lieutenant Destin Mattias و اوان رچل وود (Evan Rachel Wood) صدا پیشه‌ی مادر آنا و السا، ملکه ایدونا (Iduna) است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.