باکس‌آفیس هفتگی: صدرنشینی Angel Has Fallen | تعظیم چینی‌ها به Hobbs & Shaw

26 August 2019 - 15:00

فیلم Angel Has Fallen محصول لاینزگیت و میلنیوم با صدرنشین شدن در گیشه این هفته، فراتر از انتظارات ظاهر شد و فروشی همانند سری قبلی خود داشت و لاینزگیت را برای دومین بار، کمپانی اول بعد از جان ویک ۳ کرد. فیلم Overcomer سونی و AFFIRM نیز عملکرد بسیار خوبی داشت، در حالیکه هابز و شا محصول یونیورسال، در چین اکران شد و بزرگترین افتتاحیه ماه اوت را در این بازار از آن خود کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Angel Has Fallen با فروش ۲۱.۲۵ میلیون دلاری‌اش، صدرنشین این هفته شد، درحالیکه سری قبلی فیلم، London Has Fallen، افتتاحیه ۲۱.۶ میلیون دلاری داشت. با اینکه افتتاحیه این سری، کوچک‌ترین افتتاحیه این فرنچایز است، صدرنشینی گیشه را بدست آورد در حالیکه هیچ رقیبی نداشت. این فیلم امتیاز -A سینما اسکور را از مخاطبین افتتاحیه خود دریافت کرد و همین روی امتیاز راتن تومیتوز فیلم اثر داشت، جایی که ۹۴٪ امتیاز گرفت. مخاطبین افتتاحیه ۵۱ درصد مرد و ۵۸ درصد ۳۰ سال و بالاتر داشتند.

کمدی R ریت یونیورسال، Good Boys، رده دوم جدول را با ۱۱.۷۵ میلیون دلار در اختیار گرفت و در هفته دوم با افت ۴۵ درصدی مواجه شد، در حالیکه مجموع فروش داخلی فیلم ۴۲ میلیون دلار شده است. این فیلم در بازار بین‌المللی در ۲۲ بازار اکران شد و این هفته ۳.۵ میلیون دلار فروخت و به مجموع فروش بین‌المللی ۷ میلیون دلار دست یافت تا فروش کل آن به ۴۹ میلیون دلار برسد.

فیلم Overcomer سونی و AFFIRM فراتر از آنچه انتظار می‌رفت ظاهر شد و ۸.۲ میلیون دلار در ۱۷۲۳ سینما فروخت. این سومین افتتاحیه بزرگ برای برادران کندریک است که فیلم آخرشان، War Room،‌ با افتتاحیه ۱۱.۳ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۵ توانست نهایتا بیش از ۶۷ میلیون دلار بفروشد. همانند فیلم‌های قبلی کندریک، این فیلم ‌نیز با استقبال خوبی مواجه شد و امتیاز -A سینما اسکور و ۹۹٪ راتن تومیتوز را گرفت.

فیلم‌های هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران Don’t Let Go محصول OTL خواهیم بود که بلوم‌هاس باید مشخص کند چطور‌می‌خواهد فیلم ترسناک خود را روی پرده ببرد.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش هفتگی را از قسمت زیر مشاهده کنید.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.