سریال The Mandalorian: انتشار نام و جزئیات شخصیت‌ها

27 August 2019 - 12:30

در حالی که اولین تریلر سریال The Mandalorian «ماندالوریان» در مراسم D23 تمام حضار را به وجد آورد، در آن شاهد دیالوگ‌های کمی بودیم که باعث شد برای همه سوال پیش بیاید این شخصیت‌های جذاب چه کسانی بودند. طی این آخر هفته جزئیاتی از شخصیت‌های اصلی سریال منتشر شد که بیشتر آن‌ها در تریلر حضور داشتند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پدرو پاسکال (Pedro Pascal) نقش ماندالوریان را بازی می‌‌کند. او نام واقعی دیگری دارد که هنوز افشا نشده است. مثل بیشتر شکارچیان جایزه‌بگیر او هم دوست دارد تنها کار کند. جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) نقش ماف گیدئون یکی از حاکمان سابق زیرنظر امپراطوری را بازی می‌کند. از زمان فروپاشی امپراطوری چندین سال قبل از وقایع این سریال، گیدئون موفق شده ارتشی قدرتمند به دست آورد.

جینا کارانو (Gina Carano) نقش کارا دون یک شاک تروپر سابق که به مزدور تبدیل شده را بازی می‌کند که حین جنگ داخلی کهکشانی با اتحاد شورشیان جنگید. کارل ودرز (Carl Weathers) نقش گریف کارگا رهبر انجمن شکارچیان جایزه‌بگیر را بازی می‌کند که به ماندالوریان ماموریتی می‌دهد که هیچکس دیگری از عهده آن برنخواهد آمد.

تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کارگردان فیلم Thor: Ragnarok «ثور:‌ رگنراک» که برخی اپیزودهای The Mandalorian را کارگردانی کرده، صداپیشگی اندروید جایزه‌بگیر IG-11 را برعهده دارد. هنوز مشخص نیست ورنر هرتسوک (Werner Herzog) چه نقشی در این سریال بازی خواهد کرد.

جان فاورو (Jon Favreau) تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال است و کارگردانان فصل اول شامل دیو فیلونی (Dave Filoni)، دبورا چو (Deborah Chow)، ریک فامیویوا (Rick Famuyiwa)، برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) و وایتیتی هستند.

پخش سریال The Mandalorian از ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) در دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.