اولین تصویر از فیلم Gretel & Hansel با حضور سوفیا لیلیس در نقش گرتل

27 August 2019 - 13:00

اوریون پیکچرز اولین تصویر از فیلم فانتزی Gretel & Hansel «گرتل و هنسل» با بازی سوفیا لیلیس (Sophia Lillis) در نقش اصلی را منتشر کرد که بازسازی تاریکی از این قصه مشهور است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Gretel and Hansel که پیچشی دیگر در این داستان نوشته برادران گریم است، در زمانی دور و در یک منطقه حومه شهری دنبال می‌شود و داستان دختر جوانی را روایت می‌کند که برای پیدا کردن غذا و کار، برادر کوچکش را با خودش به جنگل تاریک می‌برد، جایی که با نیروهای شیطانی وحشتناکی روبرو می‌شوند.

راب هیز (Rob Hayes) نویسنده و آزگود پرکینز (Osgood Perkins) کارگردان فیلم هستند. پرکینز قبلا نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های ترسناک The Blackcoat’s Daughter «دختر کت مشکی» با بازی اما رابرتس (Emma Roberts) و کرنان شیپکا (Kiernan Shipka) و I Am the Pretty Thing that Lives in the House «من چیز خوشگلی هستم که در خانه زندگی می‌کند» با بازی روث ویلسون (Ruth Wilson) را برعهده داشته است.

در این فیلم همچنین سمی لیکی (Sammy Leakey) در نقش هنسل، آلیس کریگ (Alice Krige) در نقش هولدا، جسیکا دگو (Jessica De Gouw)، در نقش هولدای جوان و چارلز بابالولا (Charles Babalola) در نقش شکارچی حضور دارند.

لیلیس با بازی در اقتباس ترسناک موفق It «آن» در نقش بورلی مارش نوجوان به شهرت رسید‌ که تحسین منتقدان را در پی داشت. او در دنباله این فیلم دوباره همین نقش را در فلش بک‌ها بازی خواهد کرد. او همچنین در مینی‌سریال موفق Sharp Objects «چیزهای تیز» بازی در نقش نسخه جوان کامیل پریکر با بازی ایمی آدامز (Amy Adams) را برعهده داشت.

فیلم Gretel & Hansel در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.